چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیگیری مشکلات حوزه آب اوز و گراش با حضور مدیرکل آبفا فارس و نماینده مردم

اوایل هفته جاری مدیرکل آبفای استان فارس میهمان منطقه بود و علاوه بر لارستان از شهرستان های گراش و اوز نیز بازدید نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

اوایل هفته جاری مدیرکل آبفای استان فارس میهمان منطقه بود و علاوه بر لارستان از شهرستان های گراش و اوز نیز بازدید نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم،‌ جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان «اوز»  باحضور حسین‌زاده نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی، صادق‌پور مدیرکل آبفای فارس، محمدی فرماندار اوز، بخشداران مرکزی و بیدشهر و برخی دیگر از مسئولین در محل فرمانداری اوز برگزار شد. افزایش دبی آب شهر اوز، اصلاح شبکه آب آن شهر، مشکل قطعی آب فیشور، ساماندهی چاه‌های پشتیبان فیشور و تغییر تعرفه آب بیمارستان راهپیما از جمله موضوعات و درخواست‌های مسئولان شهرستان اوز از اداره کل آبفای فارس بود. مدیرکل آبفای فارس نیز در خصوص تامین ترانس چاه‌های عالی‌آباد، توسعه شبکه آب فیشور، حفر چاه در روستای کهنه، انجام مطالعات اجرای فاضلاب، تسریع در ساخت مخزن ۵ هزار متر مکعبی و قسطی شدن قبوض اماکن خاص قول همکاری‌هایی داد.

حسین زاده و مدیر کل آبفا فارس همچنین از  ۲ پروژه آبرسانی در بخش “ارد” بازدید کرده و در ابتدا با حضور در روستای “زینل‌آباد” روند آبرسانی به بخش‌های مرکزی و ارد شهرستان گراش که توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است را مورد ارزیابی قرار دادند.

نماینده مردم و مدیر کل آبفا فارس سپس به شهر ارد رفتند و از خط لوله اتصال آب از سد سلمان فارسی بازدید کردند. صادق‌پور مدیر کل آبفای فارس در این بازدید  ابراز امیدواری کرد که پروژه آبرسانی به این روستا تا پایان سال جاری (۱۴۰۱) به اتمام برسد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین