شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تیم ارزیاب هلال احمر لارستان به هرمزگان اعزام شدند، اورژانس لارستان به حالت آماده باش در آمد

درپی وقوع زلزله ۶ و ۱ دهم ریشتری در استان هرمزگان هلال احمر لارستان سه اکیب نیروی امدادی و دو دستگاه تجهیرات به منطقه زلزله زده هرمزگان اعزام کرد. بنا به گزارش…

درپی وقوع زلزله ۶ و ۱ دهم ریشتری در استان هرمزگان هلال احمر لارستان سه اکیب نیروی امدادی و دو دستگاه تجهیرات به منطقه زلزله زده هرمزگان اعزام کرد.

بنا به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی لارستان، زمانی رئیس جمعیت هلال احمر لارستان گفت :  افزود: به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان و اعلام آماده باش (EOC) استان فارس،کلیه نیروهای هلال احمر در آماده باش کامل هستند و تاکنون هم هلال احمر لارستان تیم ارزیاب و اقلام و  تجهیرات به منطقه زلزله زده هرمزگان اعزام کرده است.

صباغی رییس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان نیز از آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ در خصوص پشتیبانی لازم جهت رسیدگی به حال مصدومان خبر داده  و افزود:  کلیه پایگاه های اورژانس لارستان در آمادگی کامل به سر برده و برای پشتیبانی در رسیدگی به مصدومان حادثه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی  خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان نیز آماده خدمت رسانی است. وی در پایان افزود: یک تیم عملیات ویژه به همراه دو دستگاه آمبولانس طبق دستور EOC شیراز آماده اعزام به مناطق زلزله زده در استان هرمزگان هستند که به زودی اعزام می شوند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین