یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13
فرمانده سپاه ناحیه لارستان خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای لارستان با حضور حاج صادق آهنگران

میلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره سرداران و شهدای این شهرستان در ۲۴ اسفندماه سال جاری خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره سرداران و شهدای این شهرستان در ۲۴ اسفندماه سال جاری خبر داد.

امیر جاهدی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه شهدا مایه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عصر کنونی هستند، اظهار داشت: شهدا مظهر شجاعت، شهامت، وفاداری، ایثار، ولایتمداری و مردانگی اند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(س) از برگزاری یادواره سرداران و شهدای شهرستان لارستان در این ایام غمبار خبر داد و افزود: ۲۴ اسفندماه سال جاری این مراسم بزرگ و معنوی در کنار مرقد مطهر حضرت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره) در حسینه اعظم شهر لار برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه در طول امسال دهها یادواره شهدای محله، دانش آموزی، دانشجویی، اصناف، مهندسین، اقشار و غیره در سطح لارستان بزرگ برگزار شده است، تصریح کرد: برنامه یادواره شهدای شهرستان لارستان، تکمیل کننده و پایان بخش معنوی برنامه های این ناحیه در پایان سال خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه بنا به برنامه ریزی ها، حاج صادق آهنگران از ذاکرین اهل بیت(ع) و از یادگاران خوش نوای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حجت الاسلام شاکری فرد از راویان سیره شهدا و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس میهمان ویژه این برنامه خواهند بود، ادامه داد: در این یادواره از مقام شامخ شهید سلیمان فرخاری که به عنوان شهید شاخص لارستان در سال ۹۴ انتخاب شده بود، تجلیل خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین