چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس:

3 سطح مهم همکاری در راستای وحدت و ارتقای منطقه باید تعریف شود

معاون سیاسی استانداری فارس با بیان اینکه جهت تحقق مسیر پیشرفت و مراقبت از وحدت موجود در منطقه  ۳ سطح از همکاری را می توان تعریف نمود اظهار داشت: فرمانداران شهرستان…

معاون سیاسی استانداری فارس با بیان اینکه جهت تحقق مسیر پیشرفت و مراقبت از وحدت موجود در منطقه  ۳ سطح از همکاری را می توان تعریف نمود اظهار داشت: فرمانداران شهرستان ها بر اساس تعریف سه سطح زیر در راستای توسعه و ارتقای منطقه ای گام بردارند.

به گزارش میلاد لارستان اسماعیل محبی پور صبح امروز در همایش علمای شیعه و اهل سنت فارس با بیان اینکه مخاطب اول سخنان بنده فرمانداران شهرستانهای جنوب فارس، بخشداران و دهیاران می باشد به آیه قرآن در خصوص عدم تقرقه اشاره نموده و افزود: در دستورات حاکمیتی تمام حواشی و عوامل تقرقه باید کنار گذاشته شود.

وی راهکارهای تحقق وحدت را شناخت دشمن و نیز دوستی بین دوستان بیان نموده و اظهار داشت: برگزاری مجالس قرآن با حضور قاریان شیعه و سنی در شهرستان های جنوب فارس یکی از اقدامات دوستی بین دوستان و نزدیکی دلها بوده و از مسئولین شهرستان های جنوب فارس درخواست داریم این مهم را در دستور کار قرار دهند

محبی پور با بیان اینکه برگزاری نشست حاضر که دل دوستان را شاد و دشمنان را غمین خواهد نمود در راستای شناخت وظایق خواص می باشد افزود: خواص جامعه علاوه بر مسئولین، ذی نفوذان ، علمای بزرگوار، نخبگان جامعه را نیز در بر می گیرد و این مهم باید مورد توجه باشد که اختلاف افکنی کاسته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وحدت و یکپارچی مردم (شیعه و سنی ) در پیروزی انقلاب و نیز دفاع مقدس اشاره نموده و بیان داشت: همه باید در مسیر وحدت گام برداشته و اقدام نمایند و البته مقوله حفظ وحدت شیعه و سنی سالهاست در جنوب فارس جاری و پدیدار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بیان داشت: نشست امروز بیانگر وحدت منطقه ای در راستای توسعه منطقه و کشور می باشد و گام بعدی ما عدم توقف و حرکت در مسیر پیشرفت با شناخت دارایی ها و فرصت ها با حذف نکات افتراقی است.

محبی پور در ادامه جهت تحقق مسیر پیشرفت و مراقبت از وحدت موجود در منطقه  ۳ سطح از همکاری را تعریف نموده و اظهار داشت: سطح اول را باید سطح راهبری تعریف نموده که برگزاری نشست های تبیینی بین مغزهای متفکر و علمای شیعه و سنی منطقه و مشخص نمودن باید ها و نبایدها در این سطح صورت خواهد پذیرفت.

وی سطح دوم را سطح هدایت گری ذینفوذان اجتماعی بیان نموده و افزود: خروجی تصمیمات سطح یک توسط سطح دوم تبدیل به جریان در سطح جامعه می شود که از آن جمله حفظ وحدت در جامعه و حرکت به سمت پیشرفت در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و … خواهد بود. محبی پور سطح سوم اقدامات را نیز سطح نظارت تعریف کرد که بر اساس آن ناظران امین بر مسیر فعالیت ها نظارت نموده و هر جا حرکت از منویات رهبری و نظام جمهوری اسلامی فاصله گرفت تذکرات لازم را گوشزد نمایند تا در سطح راهبری مدیریت شود.

وی در پایان با بیان اینکه حتما فرمانداران شهرستان ها در سطح مجموعه تحت مدیریتی خود این سه سطح را در نظر بگیرند اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی وحدت را در دستور کار قرار داده تا مردم طعم شیرین وحدت را در صحنه عمل نیز درک نمایند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “3 سطح مهم همکاری در راستای وحدت و ارتقای منطقه باید تعریف شود”

  1. خدمت جناب محبی پور گفت:

    برای ایجاد وحدت واحساس برابری و برادری در منطقه باید توسعه متوازن بین شهرستانها مورد نظر باشد مثلاً برای استقرار ادارات مورد نیاز مردم در شهرستان اوز باید فرمانداران ومسولان استان بیشتر کوشش نموده تا ادارات دولتی به عنوان حقوق مساوی ومتوازن در این مناطق مستقر شوند

  2. نظر یک لارستانی گفت:

    مردم لارستان بزرگ اعم از شیعه وسنی به علت اینکه مردمانی جهاندیده هستند چشم وگوش بینا دارند اگر رعایت برابری و عدالت را در منطقه به بینند خود بخود دارای اتحاد و همبستگی هستند. واین در عملکرد مسولان باید دیده شود. ونه در جلسات وسخنرانی ها

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین