جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

محبی پور:زن مفسده‌ای در شیراز ماموریت کشف حجاب و آشوب را داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از واریز ارز دیجیتال از آن سوی مرز‌ها به حساب برخی اغتشاشگران با هدف ایجاد آشوب و بی‌نظمی در این استان سخن گفت…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از واریز ارز دیجیتال از آن سوی مرز‌ها به حساب برخی اغتشاشگران با هدف ایجاد آشوب و بی‌نظمی در این استان سخن گفت و اظهار داشت: با آشوبگرانی که دست به اسلحه بردند، برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان به  نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی پور در نشستی با جوانان با هدف گفتگو پیرامون مسائل اخیر کشور افزود: بیش از ۸۰ درصد دستگیر شدگان در آشوب‌های اخیر این استان، آزاد شده‌اند.

وی اظهار داشت: بیش از نیمی از این افراد نیز در ۲۴ ساعت اول پس از بازداشت، آزاد شده‌اند و هیچ پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل نشده است، اما با افرادی که سابقه دار هستند و با اسلحه به مردم حمله کرده‌اند، برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: زنی که خانه فساد داشته و ارز دیجیتال به حساب وی واریز شده تا از زنان بدکاره برای کشف حجاب و آشوب استفاده کند قطعا با وی و اینگونه افراد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مرجعی در استان، طی روز‌های اخیر از تعدادی از بازداشت شدگان اغتشاشات در شیراز خواست که پنج دقیقه درباره نظام دیکتاتوری که شعار آن بعضا در بین اغتشاشگران سر داده می‌شود سخن بگویند و ویژگی‌های آن را بیان کنند که هیچ کدام از این افراد نتوانستند در این باره صحبتی کنند، چون جهان بینی خاصی نداشتند.

محبی پور بر شناسایی ظرفیت‌های قانونی برای مطالبه گری تاکید کرد و در ادامه گفت: شیراز به نسبت بسیاری از شهر‌های کشور در اغتشاشات اخیر فضای آرام تری را تجربه کرد؛ در این شرایط، خویشتنداری اصل برخورد با اغتشاشگران در سطح استان فارس بود به نحوی که تعداد مصدومیت ماموران انتظامی و امنیتی به نسبت اغتشاشگران پنج به یک بوده است.

معاون استاندار فارس اظهار داشت: تاکنون ۶ مامور انتظامی و امنیتی در سطح این استان در پی اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده‌اند، اما هیچ کشته‌ای از اغتشاشگران در این استان نداشتیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “محبی پور:زن مفسده‌ای در شیراز ماموریت کشف حجاب و آشوب را داشت”

  1. لاری گفت:

    خداوند به همه انصاف وعدالت. بدهد. والله اعلم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین