چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان:

مردم در همین لار میزان رفاه و امیدزندگی را نمی‌دانند به چه صورت بوده و حالا چه تغییراتی کرده است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه برخی نقص ها باعث شده تا دستاوردهای مهم بخوبی ملموس مردم نگردد  مثلا وقتی مردم با خودروهای بی کیفیت مواجه می شوند دیگر وجود…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه برخی نقص ها باعث شده تا دستاوردهای مهم بخوبی ملموس مردم نگردد  مثلا وقتی مردم با خودروهای بی کیفیت مواجه می شوند دیگر وجود موشک هایپرسونیک یا ماهواره با ویژگی های بزرگ در نظرشان زیاد جلوه نمیکند. اظهار داشت:  باید این نواقص بر طرف شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم با برنامه بیان گردد؛ مثلا مردم در همین لار میزان رفاه و امیدزندگی را نمی‌دانند به چه صورت بوده و حالا چه تغییراتی کرده است.

به گزارش میلادلارستان حجت الاسلام موسوی خرم در نشست شورای اداری لارستان در حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی فارس که در محل دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می شد در سخنانی با بیان اینکه ارزش های نظام اسلامی و استقلال آن را برای مردم بیان نماییم افزود:  زمانی بود که انگلیسی ها در سر در باغ خود نوشته بودند ورود ایرانی و سگ ممنوع است و مسئولین آمریکا و انگلیس بدون اطلاع شاه ایران وارد سفارتخانه خود می شدند و حتی اگر شاه ایران میخواست با آنها ملاقات کند به وی اجازه ملاقات نمی‌دادند.

امام جمعه لارستان ادامه داد: در دوران پهلوی با شاه ایران با تحقیر رفتار می شد اما نظام جمهوری اسلامی به معنای واقعی آزادی را برای مردم خود ایجاد نموده است. وی افزود: ما رکن آزادی و جمهوری اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به خوبی برای مردم بیان ننموده ایم به همین دلیل است که برخی شعار زن، زندگی و آزادی را سر می دهند. باید آثار این استقلال و تاثیر آن در سطح بین المللی و کشوری برای مردم تبیین نماییم.

حجت الاسلام موسوی خرم افزود:  امروز همه استکبار همه داشته های خود را برای اغتشاش در ایران به میدان آورد اما باز هم با اینکه حدود سی کشور به میدان آمدند انقلاب اسلامی پیروز بود. وی افزود:  اولویت ما در بحث جهاد تبیین بیان اهمیت نظام اسلامی است که برای مردم با زبان علمی گفته شود.

موسوی خرم با بیان اینکه دانشگاهیان و دانشجویان باید بعنوان جامعه هدف ما قلمداد شود افزود باید دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود زیرا خیلی مطالب را به دروغ دشمنان به مردم فهمانده اند که دلیلش عدم بیان دستاوردها توسط مسئولین ما بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: متاسفانه برخی نقص ها باعث شده تا دستاوردهای مهم بخوبی ملموس مردم نگردد  مثلا وقتی مردم با خودروهای بی کیفیت مواجه می شوند دیگر وجود موشک هایپرسونیک یا ماهواره با ویژگی های بزرگ در نظرشان زیاد جلوه نمیکند.

امام جمعه لارستان در پایان به این نکته مهم نیز اشاره نمود که باید این نواقص بر طرف شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم با برنامه بیان گردد؛ مثلا مردم در همین لار میزان رفاه و امیدزندگی را نمی‌دانند به چه صورت بوده و حالا چه تغییراتی کرده است.

وی گفت: وقتی در مورد تاثیر انقلاب برای دانش آموزان بیان می شود ذهنیت آنها نسبت به انقلاب تغییر مثبت پیدا می کند و  خیلی از ماها حتی نتوانسته ایم بچه های خود را روشن نماییم و باید توجه نماییم که اولویت اول ما در بحث جهاد تبیین اول فرزندان و اطرافیان خود ما باید باشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین