شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شرکت مدیران لارستان در نشست امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی

مدیران لارستان در نشست امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی شرکت کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، جلسه شورای اداری لارستان با موضوع جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و…

مدیران لارستان در نشست امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی شرکت کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، جلسه شورای اداری لارستان با موضوع جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی و حضور پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، معاونین وی، اعضا شورای تامین و اداری، بخشداران، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرها و بخش ها در سالن اجتماعات شهید سیروس نوبخت برگزار شد.

در این جلسه، فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: ما حتما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم امیدوار شوند و با امید پای صندوق های رای و در انتخابات حاضر شوند.

عیسی افسری افزود: باید با کسی که بخواهد مردم را نا امید کند و بگوید رای دادن فایده ای ندارد، مقابله شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده ایران باید برنامه هفتم را اجرا کند و برای بخش هایی از آن برنامه داشته باشد و بنابراین باید یک مدیر قدرتمند باشد.

افسری ادامه داد: انتخاب فرد اصلح با معیارهای معرفی شده توسط رهبری یعنی ملاک های انقلاب، مهم است؛ اما قبل از آن مشارکت بالاست که اهمیت ویژه ای دارد و حتما مشت کشور را در مجامع بین المللی پر می کند.

وی عنوان کرد: مجموعه سپاه لارستان در انتخابات های مختلف هیچ وقت له یا علیه کسی رفتار نکرده و به صورت مصداقی وارد نشده است و همیشه به وظایف خودمان در انتخابات که تامین امنیت آن است، عمل کردیم.

فرمانده سپاه لارستان اظهار داشت: ما که امروز پای سفره نظام نشستیم، باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم و همه ما که صاحب میز و تریبون هستیم باید جلوی سمپاشی ها و سیاه نمایی ها را بگیریم تا شاهد یک مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

در بخش دیگری از شورای اداری لارستان حجت الاسلام و المسلمین محسن مجتهدزاده که مهمان این جلسه بود گفت: مساله امروز جمهوری اسلامی، سرمایه اجتماعی است و در این میان با دو روایت مواجهیم که یکی از آنها روایت رهبر انقلاب و دیگری روایت دشمن از کشور است و باید دید هر کدام چقدر توانسته مردم را اقناع کند.

مجتهدزاده ادامه داد: روایت رهبری از کشور، امیدوارانه است و از جمله کلیدواژه های آن پیشرفت و نظم نوین جهانی است اما روایت دشمن به طور دائم القا می کند که مردم خسته هستند و جمهوری اسلامی سرمایه خودش را از دست داده است و از قضا این روایت تریبون و رسانه های متعددی نیز دارد.

وی افزود: ترویج روایت دشمن باعث شده تعداد محدود و مشخص و یکسانی از شبهات، از زبان مردم در نقاط مختلف طرح شود و این نوع از سوالات مردم ناشی از تفکر و اندیشه عمیق آنها نیست.

مجتهدزاده اضافه کرد: رسانه زدگی یکی از مصیبت هایی است که گریبان خود مسئولین را نیز گرفته است و معمولا تا موضوعی در رسانه ها مطرح نشود پیگیری نمی شود و اگر امروز تعداد کمی از نقاط امید آفرین در ذهن ما وجود دارد ناشی از نقش پررنگ رسانه هاست که تلاش می کنند با سیاه نمایی، مردم را نا امید کنند.

او با ریشه یابی این مشکل اظهار داشت: علت نا امیدی مردم خواصی هستند که نقاط قوت کشور را به خوبی معرفی نمی کنند و هر کدام از ما باید به این موضوع ورود کرده و امید آفرینی کنیم.

مجتهدزاده عنوان کرد: ابزار امروزی شبکه های اجتماعی است و نباید به ابزارهای رسمی مانند نصب بنر و چند خبرگزاری کوچک اکتفا کرد و باید در عین تلاش برای خدمتگزاری، اطلاع رسانی صحیح نیز داشته باشیم.

وی بیان کرد: دشمن سرمایه اجتماعی ما را هدف قرار داده و این موضوع باعث خدشه دار شدن اعتبار بین المللی و امنیت ما خواهد شد.

او گفت: باید آبروی خود را باید برای دفاع از انقلاب و بیان حقایق بگذاریم و یکی از راه ها شنیدن مشکلات است و اگر مسئولین گوش شنوای خوبی برای مردم باشند باعث می شود مردم به حضور در صندوق های رای ترغیب شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “شرکت مدیران لارستان در نشست امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی”

  1. ناشناس گفت:

    جناب اقاي فرماندارمحترم، مسولين وامام جمعه محترم تشكيل جلسات متعدد و جمع كردن مسولين اميدي براي مردم به ارمغان نمي اورد بلكه مردم را سركار ميگذارد. براي مردم كار كنيد و به ادارات بفرماييد كار مردم را انجام وبه انان احترام بگذارن يقين داشته باشيد همه مردم اميدوار و ممنون همه شما خواهند بود ودر غير اينصورت بقيه ان سركاريست و مردم هم مثل گذشته نبوده و كاملا اگاه هستند.درود بر شما

  2. ناشناس گفت:

    موقع انتخابات كه نزديك ميشود همه مسولين به فكر اميدواري مردم مي افتن. اگر مسولين درست عمل كرده و به مردم احترام ميگذاشتن ،اگر مسولين به داد مردم ميرسيدن ، اگر كارمندان با مردم وارباب رجوع درست برخورد ميكردند ،در موقع انتخابات همه وهمه پاي صندوق راي بودن و نيازي به التماس كردن نبود.سربلند باشيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین