جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اگر مسئولین ماشین آلات راهسازی در اختیارمان قرار دهند تا پایان 1401 پیست آفرود لارستان را به بهره برداری می رسانیم

رئیس هیات آفرود لارستان با بیان اینکه یکی از اقدامات صورت گرفته  در هیئت آفرود  کمک رسانی به افرادی بوده که در زمان سیل خودروهایشان در سیلاب گرفتار شده است…

رئیس هیات آفرود لارستان با بیان اینکه یکی از اقدامات صورت گرفته  در هیئت آفرود  کمک رسانی به افرادی بوده که در زمان سیل خودروهایشان در سیلاب گرفتار شده است اظهار داشت: درخواست ما از مسئولین همکاری جهت آماده سازی و اتمام پیست آفرود لارستان هست که اگر این همکاری صورت پذیرد و ماشین آلات راهسازی  در اختیارمان قرار گیرد  قول میدهیم تا آخر امسال پیستی که در خور شأن مردم شریف لارستان باشد را به بهره برداری برسانیم .

گفتگوی میلاد لارستان با سعید کمالیان لاری را در ادامه بخوانید:

۱- در ابتدا خود را معرفی نموده و مدارک اخذ شده خود در رشته آفرود بیان فرمایید؟

سعید کمالیان لاری . دارای مدرک مربیگری تئوری در رشته آفرود

۲- از چه سالی مسئولیت هیئت آفرود لارستان را بر عهده گرفته اید؟

از سال ۹۳ مسئولیت هیئت آفرود لارستان را بر عهده گرفتم

۳- تاریخچه ای از ورزش آفرود مخصوصا در لارستان بیان نمایید؟ و این رشته شامل چه ماشین ها و وسایل نقلیه ای می شود؟

از سال ۸۹ با ۴خودرو شروع به فعالیت نمودیم و در حال حاضر. حدود ۳۵خودرو و تعداد ۱۰۰ عضو در هیئت آفرود حاضر هستند

 

۴- مهم ترین برنامه های اجرایی هیئت آفرود در دوران تصدی شما بیان نمایید؟

از مهم ترین برنامه های صورت گرفته می توان به برگزاری مسابقات آفرود استانی در سال ۹۵یا ۹۶ در محل روبروی دادگستری شهرجدید، برگزاری رژه های متعدد خودرویی جهت مراسمات دولتی وغیره اشاره کرد.

۵- مهم ترین برنامه های که در پیش دارید را بیان نمایید؟

تکمیل پیست آفرود در بخش حسن لری و اعزام مجدد قهرمانهای آفرود لارستان به مسابقات کشوری آفرود از برنامه های پیش رو در فعالیت هایمان می باشد.

لازم به ذکر است که  یکی از اقدامات صورت گرفته  در هیئت آفرود  کمک رسانی به افرادی است که در زمان سیل ماشینشان یا خودشان در سیلاب گرفتار شده اند. در این مواقع با استفاده از ماشین های افرودی که راحت تر می تواند مسیرهای سخت را طی کند همکاران ما بدون هیچ چشم داشتی وارد میدان کمک رسانی می شوند. البته این کارها خود باعث آسیب هایی به ماشین می شود که هزینه هایی را به رانندگان تحمیل می نماید. جایی شنیدم که نوشته اند ما به ماشینهای آفرودی بنزین سهمیه داده می شود که این شایعه برای گروه آفرود ناراحت کننده بود.

۶- هم اکنون چند نفر از خانم و آقا در هیئت آفرود لارستان عضو هستند؟

عضو فعال حدود ۴۰ نفر و افتخاری حدود ۶۰ نفر که همگی این افراد از آقایان هستند. گفتنی است بدلیل برخی محدودیت ها فعلا عضو خانم در بین اعضا پذیرش نداشته ایم در حالیکه علاقه مند این رشته در بین خانم ها هم بسیار زیاد است. اگر پیست استاندارد شهرستان به بهره برداری برسد قاعدتا عضوگیری از بین خانم ها هم استارت خواهیم زد.

۷- مهم ترین عناوین و افتخاراتی که توسط اعضای هیئت کسب شده است چیست؟

کسب مقام اول و دوم کشوری در سال گذشته

۸- شیوع ویروس کرونا چه تاثیراتی در برنامه های شما گذاشت و چه مشکلاتی ایجاد نمود؟

این بیماری موجب کمرنگ شدن ورزش آفرود به دلیل مهم بودن سلامتی اعضا و برگزار نکردن تورهای آفرود و جلسات و همچنین کاهش عضو گیری شد.

۹- برنامه هفتگی و راههای عضویت در هیات آفرود لارستان چیست؟

با توجه به هوای گرم منطقه لارستان اغلب فعالیت هیئت آفرود شهرستان از مهر ماه به بعد صورت می گیرد که احتمالا عضوگیری در هیئت با فراخوان مناسب انجام خواهد شد.

۱۰- توقع و درخواست های شما از مسئولین و هم شهریان چیست؟

درخواست ما از مسئولین همکاری جهت آماده سازی و اتمام پیست آفرود لارستان هست که اگر این همکاری صورت پذیرد و ماشین آلات راهسازی  در اختیارمان قرار گیرد  قول میدهیم تا آخر امسال پیستی که در خور شأن مردم شریف لارستان باشد را به بهره برداری برسانیم .

۱۱- تا کنون ساخت پیست ورزشی ماشین آفرود لارستان چه میزان پیشرفت داشته و در ادامه برنامه تکمیل آن به چه صورت خواهد بود؟

اقداماتی صورت گرفته که با توجه به گرمی هوا و دراختیار نداشتن ماشین آلات راهسازی موفق به ادامه ساخت پیست نشدیم و واقعا از لحاظ مالی به مشکل بر خوردیم. همچنان که اشاره شد درصورت همکاری ارگانهای اداری ما این آمادگی را داریم تا پایان امسال این پیست به بهره برداری برسد.

۱۲- کمبودهای هیئت آفرود لارستان را بیان نمایید؟

یکی از موارد عدم همکاری برخی ادارات همچون اداره  محترم راهنمایی و رانندگی در زمان تعویض پلاک خودروهای آفرودی است. همچنین  تردد این خودروها در  خیابانها  نیز با توجه به لوازم نصب شده بر روی آنها و متفاوت بودن  سایز لاستیک و زیربندی و لوازمی با تذکراتی همراه بوده است.

همچنین با توجه به هیجان وعلاقه مندی جوانان این شهرستان به رشته های موتور سواری واتومبیل رانی با توجه به خطر وترافیکی که در روزهای جمعه در بلوار دکتر دادمان مشاهده میشود و دور از دید مسئولین شهر نمیباشد با توجه به واگذاری زمین جهت ساخت پیست موتور سواری واتومبیل رانی که در منطقه حسن لری زیر گردنه کاسه دار واقع میباشد خواهشمندیم از افراد خیر ونهادهای دولتی در ساخت پیست با این هیئت همکاری داشته باشند.

۱۳- برنامه شما برای گسترش ورزش آفرود به بخش ها و روستاها و همچنین معرفی بیشتر این ورزش مهیج به جوانان چیست؟

تمامی علاقمندان این رشته در  روستاهای اطراف می توانند در فعالیت های هیات آفرود لارستان مشارکت نمایند. همچنین اگر پیست به بهره برداری برسد جهت یک دوره مسابقات استانی خوب در پیست بزرگ آفرود لارستان برنامه ریزی خواهیم نمود.

۱۴- کلام اخر؟

از جناب طیبی ریاست اداره ورزش و جوانان که تا کنون از هیچ کمکی جهت پیشرفت این رشته ورزشی کوتاهی نکرده و نی از  دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی لارستان جناب آقای کاوه که واقعا برای این هیئت زحمت کشیدند تشکر می نماییم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین