سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

عملیات آسفالت پل ورودی شهر لار با همت نیک اندیشان به پایان رسید

 عملیات آسفالت پل ورودی شهر لار با همت نیک اندیشان به پایان رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ وجود رودخانه های فصلی در شهر…

 عملیات آسفالت پل ورودی شهر لار با همت نیک اندیشان به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ وجود رودخانه های فصلی در شهر لار و وجود سکونت گاهها در اطراف این رودخانه ها و نیاز شهروندان به عبور و مرور از این رودخانه ها برای رسیدن به محل زندگی و محل کار خود، ساخت پل را برای مجموعه مدیریت شهری به امری ضروری بدل کرده است.

بر همین اساس با توجه به هزینه بسیار بالا برای اجرای چنین پروژه هایی که بار مالی سنگینی را بر شهرداری ها تحمیل می کند،  نیک اندیشان لارستانی با مشارکت خود، شهرداری لار را در این امر مهم یاری نموده اند. از جمله پروژه هایی که به همت نیک اندیشان هاشمی و با همکاری شهرداری لار در حال ساخت می باشد می توان  از زورخانه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، پل ورودی شهرک کوثر ( باغ انجیر)، پل ورودی شهر لار از سمت جهرم بر روی رودخانه وربند و پل ورودی کوی گاله، نام برد.

پل ورودی شهر لار از سمت جهرم بر روی رودخانه وربند که یکی از این پروژه های مشارکتی است و ساخت آن چندی پیش به اتمام رسیده و طی دو روز گذشته عملیات آسفالت آن اجرایی شد و به اتمام رسید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین