چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حضور امام جمعه لار در شهرداری لار

امام جمعه لار از مجموعه شهرداری لار و سازمان آتش نشانی در دیدار نوروزی با ادارات خدمات رسان تقدیر کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری…

امام جمعه لار از مجموعه شهرداری لار و سازمان آتش نشانی در دیدار نوروزی با ادارات خدمات رسان تقدیر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لار به همراه حاج آقا رمضانی امام جمعه موقت لار، حاج آقا جعفری و حاج ابراهیم روشن ضمیر با حضور در شهرداری لار، با اصغر فرودی شهردار لار، معاونین شهردار، مدیر عامل و جمعی از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی؛ دیدار، و از تلاش یکساله این مجموعه خدمات رسان به شهروندان و همچنین خدمات رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار، امام جمعه لار با بیان اینکه برخی از نهادها مانند شهرداری، آتش نشانی و اورژانس در ایام نوروز تلاش مضاعفی دارند، گفت: بر خود لازم دانسته که به صورت حضوری از تلاش ارزنده شما تقدیر، و به همه شما خدا قوت بگویم.

اصغر فرودی شهردار لار هم گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، تلاش می کنیم بیش از پیش از مشارکت و ظرفیت مردم در پیشبرد برنامه ها و اهداف در راستای توسعه و آبادانی شهر، استفاده کنیم.

شهردار لار از حضور امام جمعه و هیئت همراه تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور شما موجب دلگرمی مجموعه مدیریت شهری است و تلاش می کنیم در راستای خدمت به مردم گام های موثرتری برداریم.

این مدیر شهری، شهرداری را یک ارگان پر کار دانست و گفت: سال گذشته سال موفقی برای شهرداری بود.

اصغر فرودی از حمایت، راهنمایی و ارشادات امام جمعه لار تقدیر کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر لار برای سال جاری چشم انداز خوبی را ترسیم کرده است و تلاش می کنیم که با همکاری دیگر نهادها و ارگان ها، خدمتگزار خوبی برای مردم شریف شهر لار باشیم.

شهردار لار در بخش دیگری از سخنان خود، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار را یک مجموعه بسیار فعال و پویا دانست و گفت: این سازمان در سال گذشته بیش از ۱۲۰۰ عملیات داشته و یکی از ساسیتگذاری ها، تقویت این سازمان است.

فرودی ادامه داد: در سال گذشته یک خودرو آتش نشانی خریداری شده و در حال تجهیز است و این خودرو به زودی به ناوگان آتش نشانی ملحق می شود.

شهردار لار همچنین به برنامه های فرهنگی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با تلاش حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری و هماهنگی کامل با دفتر امام جمعه، برنامه های خوبی در راستای نشاط اجتماعی انجام شده و امسال هم در این راستا برنامه های خوبی در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این دیدار، سعید منشی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار، ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد مجموعه متبوع خود، از حمایت های شهردار لار تقدیر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین