دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمامی مردم ایران است

امام جمعه لار با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب، اکنون رئیس جمهور تمامی مردم کشور است و بایستی مورد احترام تمام گروههای اجتماعی و سیاسی باشد، گفت: از رئیس…

امام جمعه لار با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب، اکنون رئیس جمهور تمامی مردم کشور است و بایستی مورد احترام تمام گروههای اجتماعی و سیاسی باشد، گفت: از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود، در جهت تقویت همدلی میان تمامی جریانات سیاسی و بهره‌گیری از توانمندی  ها و ظرفیت‌های انان بکوشد و رقابت‌های انتخاباتی را به همکاری تبدیل کند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار، ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی برای دومین هفته پیاپی جهت انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات، دشمنان بازهم ناکام ماندند، اظهار داشت: به دکتر پزشکیان تبریک عرض می‌کنیم و آرزوی موفقیت در این مسئولیت خطیر را داریم.

وی با اشاره به اینکه ایران در زمان حاضر با جنگ ترکیبی مواجه است و دشمن امید ملت ایران را مورد هجمه قرار داده که در این عرصه از دو ابزار مهم تحریم و تحریف بکار گرفته است، افزود: تحریم هرچند اقتصاد ملی و معیشت عمومی را تحت فشار قرار داده اما تحریف نشاط، تحرک و امید مردم را مورد هدف قرار داده است.

این استاد حوزه و دانشگاه، تحریم و بروز مشکلات معیشتی زمینه و راهکاری برای پیشبرد جنگ روانی و توطئه تحریف را به دشمنان داده تا بدین ترتیب توطئه یأس پراکنی و از بین مردم امید را با قدرت دنبال کنند، تصریح کرد: یک عرصه مهم برای بهبود و تقویت امید و اعتماد ملت، تمرکز جدی مسئولان کشور و در رأس آنان رئیس جمهور بر حل مسئله اقتصاد است.

امام جمعه لار اقتصاد را اولویت همه اعضا و بخش دولت برشمرد و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در حل مشکلات اقتصادی با بُن‌بست مواجه نیست و راه حل اساسی برای جبران عقب‌ماندگی اقتصادی را دستیابی کشور به رشد اقتصادی مناسب است و چنان‌چخ توان داخلی کشور و مردم در جهت تقویت تولید ملی بکار گرفته شود، می‌توان به رشد اقتصادی مناسب دست یافت.

وی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را تجلی دوباره مردم‌سالاری دینی دانست و با بیان اینکه مشارکت  ۴۹٫۸ درصدی در کشور و همچنین ۵۲ درصدی در لارستان نشان داد که ترفند دشمنان و رسانه‌های شیطانی آنها با شکست مواجه شد و نقطه اوج این حماسه، حضور ایرانیان مقیم خارج پای صندوق‌های رأی دیدیم، عنوان کرد: ایرانیان خارج از کشور با وجود قرار داشتن در معرض توهین و تهدید از سوی کفتارهای اجیرشده، بازهم با غیرت ایرانی پای صندوق‌های رأی آمدند.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب، اکنون رئیس جمهور تمامی مردم کشور است و بایستی مورد احترام تمام گروههای اجتماعی و سیاسی باشد، تأکید کرد: از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود، در جهت تقویت همدلی میان تمامی جریانات سیاسی و بهره‌گیری از توانمندی  ها و ظرفیت‌های انان بکوشد و رقابت‌های انتخاباتی را به همکاری تبدیل کند.

امام جمعه لار بار دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، وی را فردی فعال و دارای دغدغه مردم معرفی کرد و افزود: آیت‌الله رئیسی در تعامل با قوا الگویی تراز از دولتمردان انقلابی را به یادگار گذاشت و بارها مورد تحسین رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفت و امید می‌رود رئیس جمهور منتخب نیز از این روش مدیریتی الگو بگیرد.

وی با اشاره به شرکت سرپرست ریاست جمهوری در نشست اخیر گروه شانگهایی به میزبانی آستانه قزاقستان، گفت: جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۰ درخواست عضویت در این سازمان را داد که ۸ کشور چین، روسیه، هند، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، پاکستان و ازبکستان عضو آن بودند و با روی کارآمدن دولت سیزدهم و با سیاست این دولت با نگاه به شرق و توجه به همه ظرفیت‌ها، عضویت ایران در سازمان شانگهایی پذیرفته شد که ظرفیت‌های مهم اقتصادی و امنیتی برای ایران ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با تأکید بر برگزاری نماز ظهر عاشورا و توقف عزاداری‌ها در ساعت نماز، تصریح کرد: خوشبختانه در سطح لارستان این رویه برقرار است.

امام جمعه لار با تشکر از قرارگاه جهادی مسکن لارستان به دلیل پیگیری موضوع جانمایی مسکن مطرح شده در خطبه‌های نمازجمعه هفته‌های گذشته در جوار شهر لطیفی، عنوان کرد: این قرارگاه در جلسه‌ای که داشته، تصمیمی جدید در مورد محل احداث مسکن ملی داشتند.

وی از خدمات چند ساله سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سابق سپاه لارستان تقدیر کرد و برای سرهنگ پاسدار فضل‌الله سلمان‌پور آروزی موفقیت کرد.

امام جمعه لار با ابراز خرسندی از افتتاح دادگاه بخش صحرای‌باغ با حضور مدیرکل دادگستری فارس، این موضوع را از مطالبات جدی مردم در این منطقه سُنی‌نشین برشمرد و ادامه داد: بنا به اذعان مسئولان حاضر در جلسه، مناطق دیگر دارای اولویت در سایر نقاط استان فارس برای استقرار دادگاه وجود داشت اما به دلیل احترام به اهل سنت در راستای توجه به وحدت، در اولویت نخست قرا گرفت و این خدمت در اختیار مردم قرار گرفت، که این نوع دیدگاه قابل تقدیر است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمامی مردم ایران است”

  1. تاجر. لاری از بازار قیصری گفت:

    دکتر پزشکیان. ریس جمهور منتخب. خودشان. بارها. اعلام کرده اند. که ازین پس ریس جمهور همه مردم. ایران. خواهند بود بنابرین وظیفه همه مسولان. است که با ایشان. همکاری وهمراهی. نمایند تا بتوانیم ایران. را با دنیا واقتصاد. جهانی همراه کنیم. ومشکلات. اقتصادی. ومعیشتی مردم. را حل. نمایند مردم ایران شایسته زندگی. ابرومند. هستند وباید. ازین وضع سخت معیشتی. وتورم. وگرانی. نجات. یابند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین