جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
توسط مردم نیکوکار خنج صورت گرفت

پرداخت بیش از 115 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد خنج از پرداخت بیش از ۱۱۵ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری توسط مردم نیکوکار این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد خنج از پرداخت بیش از ۱۱۵ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری توسط مردم نیکوکار این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی شهابی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد در قالب ۵۰ طرح، مشارکت‌های مردمی را جذب می‌کند که جشن نیکوکاری یکی از این طرح‌هاست، اظهار داشت: این جشن هر‌ساله در ۱۴ اسفندماه در سراسر کشور و در آستانه سال نو با هدف کمک به ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور و با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری»، در ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ اسفندماه جاری در سطح شهر، پایگاه‌های مساجد و مدارس این شهرستان با حضور پرشور آحاد مردم برگزار شد.

شهابی با قدردانی از مردم نوع‌دوست این شهرستان برای شرکت در این امر خداپسندانه و با اعلام اینکه امسال ۶۹ پایگاه در سطح خنج دایر بوده است، عنوان کرد: از این تعداد یک پایگاه امداد به‌صورت ثابت، سه پایگاه سیار، پنج پایگاه در مساجد و ۶۰ پایگاه در مدارس این شهرستان برپا شد.

مدیر کمیته امداد خنج با بیان اینکه بیش از نیمی از مدارس هنوز کمک‌های خود به جشن نیکوکاری را به امداد تحویل نداده‌اند، افزود: تاکنون بیش از ۱۱۵ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی از پایگاه‌ها جمع‌آوری‌ شده است.

این مسئول اضافه کرد: این کمک‌ها در سطح مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند و در امداد به خانواده‌های ایتام در اسرع وقت و پیش از پایان سال توزیع می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین