یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدارهای فشرده دکترجعفرپور و اعضای کمیسیون فرهنگی در اسپانیا+عکس

در ادامه دیدارها و جلسات کمیسیون فرهنگی در اسپانیا، جمشید جعفرپور به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در دیدارها و جلسات مختلف در مجلس اسپانیا حضور یافته و همچنین در دیدارهای جداگانه با سر اسقف مادرید و سفیر سابق اسپانیا در ایران جلساتی برگزار نمودند.

در ادامه دیدارها و جلسات کمیسیون فرهنگی در اسپانیا،  جمشید جعفرپور به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در دیدارها و جلسات مختلف در مجلس اسپانیا حضور یافته و همچنین در دیدارهای جداگانه  با سر اسقف مادرید و سفیر سابق اسپانیا در ایران جلساتی برگزار نمودند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی،جمشید جعفرپور به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و دکتر فدایی فرد سفیر ایران در اسپانیا و همچنین دکتر اسماعیلی رایزن فرهنگی در مجلس اسپانیا حضور یافته و با همتایان خود در آن مجلس دیدار و گفتگو کردند.

dr12

در این ملاقات رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اسپانیا و اعضای آن کمیسیون، نکات و دیدگاه های خود را در خصوص روابط متقابل ابراز نموده و بر نقش تاریخی ایران در فرهنگ جهانی تاکید کردند.نمایندگان مجلس ایران نیز به توضیح سهمیه ویژه اقلیت ها در مجلس شورای اسلامی و نقش زیر بنایی فرهنگ در توسعه و تعمیق ارتباطات دو کشور پرداختند.

همچنین در دیداری دیگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با آقای ”کارلوس اسورو” سر اسقف مادرید دیدار وگفتگو کردند.  در این دیدار درباره حمایت ازحقوق اقلیت ها در ایران از جمله کرسی اقلیت ها در مجلس ایران توضیحاتی داده و بر ضرورت گفتگوی بین مذاهب ابراهیمی تاکیدشد.

dr13

همچنین سر اسقف اسورو در این دیدار برلزوم حضور دین در زندگی و اینکه از دید او اعمال داعش و گروه های تروریستی ربطی به اسلام ندارد تاکید نمود.

dr14

دیدار با ”پدرو وی ینا”سفیر سابق اسپانیا در ایران و مدیر کل خانه عرب اسپانیا نیز از دیگر برنامه های دکترجعفرپور و دیگر اعضای کمیسیون فرهنگی بود.

dr15

در این دیدارکه سفیر ایران در مادرید و رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا نیز حضور داشتند؛ بر نقش مثبت اقای وی ینا در توسعه روابط ایران و اسپانیا تاکید شد و درباره دیپلماسی عمومی از جمله تبادل توریست بین دو کشور و حضور ورزشکاران فوتبالیست دو کشور به ویژه تیم ملی اسپانیا در ایران مذاکراتی صورت گرفت.

dr16

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین