پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جای نیمکت‌های هوشمند در شهر لار خالیست…

اخیرا وجود نیمکت هایی  در خیابان کریم خان تهران نظر رهگذران را به خود جلب کرده است. نیمکت‌هایی که بر روی آنها شعرای بزرگ کشور جای گرفته‌اند و می‌توان در…

اخیرا وجود نیمکت هایی  در خیابان کریم خان تهران نظر رهگذران را به خود جلب کرده است. نیمکت‌هایی که بر روی آنها شعرای بزرگ کشور جای گرفته‌اند و می‌توان در کنار آنها قدری نشست و تامل کرد.

 قابلیت این نیکمت‌ها تنها همنشینی با شعرا نیست. بلکه کافیست با گوشی همراه خود کی یو آر کدی که بر روی آنها قرار گرفته است را مورد استفاده قرار دهید تا با اطلاعات متنوعی همچون معرفی شاعر و شعرهایشان نیز مواجه شوید.

به گزارش میلاد لارستان این ایده جالب که به همت سازمان زیباسازی شهر تهران انجام گرفته می تواند به عنوان الگویی جالب در برخی پارک های شهر لار نیز با رویکرد معرفی بزرگان، شعرا و مفاخر منطقه لارستان مورد استفاده قرار گیرد.

ایده ای که علاوه بر زیباسازی شهر می تواند در گسترش فرهنگ و دانش افزایی مردم نیز مفید واقع گردد. در این میان شایسته است  لااقل برای بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری لار ردیف اعتباری  از سوی شورای شهر  و البته با نگاه کارشناسی در این خصوص تخصیص یابد. نکته دیگر اینکه در این خصوص می توان از توان شرکت های دانش بنیان نیز بهره برد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین