دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیشرفت ۴۲ درصدی آبرسانی به منطقه ویژه لارستان

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۴۲ درصدی آبرسانی به منطقه ویژه لارستان خبر داد و گفت: تکمیل طرح نیازمند اعتبارات و…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۴۲ درصدی آبرسانی به منطقه ویژه لارستان خبر داد و گفت: تکمیل طرح نیازمند اعتبارات و تلاش‌های مسئولانِ استان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، یکی از موضوعاتی که حسین حسین‌زاده در یک سال گذشته به طور جدی پیگیری کرد، استقرار و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی لارستان است.

وی در خصوص آبرسانی به این منطقه گفت: عملیات اجرایی ساخت مخزن یک هزار متر مکعبی برای آبرسانی به این منطقه از سال‌های گذشته آغاز شد و تاکنون بیش از ۴۲ درصد پیشرفت داشته است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: یک حلقه چاه حفر شده، ۴ هزار و ۲۰۰ متر لوله نیز خریداری و به محل منتقل شده، بخشی از مخزن هم ساخته شده است.

وی تکمیل این طرح را نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دانست و تصریح کرد: این طرح شامل تکمیل مخزن، محوطه‌سازی، احداث ساختمان نگهبانی، تجهیز و برق‌رسانی به چاه، احداث خط انتقال آب و جاده سرویس طرح می‌باشد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های مسئولان استانی به خصوص سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس، اعتبارات مورد نیاز تامین و طرح به اتمام و بهره‌برداری برسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین