یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ناحیه صنعتی پشت سنگر لار آماده ورود سرمایه‌گذاران

  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای آماده سازی ناحیه صنعتی پشت سنگر لار برای واگذاری به متقاضیان خبر داد. سید مصطفی هاشمی امروز دوشنبه ۵…

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای آماده سازی ناحیه صنعتی پشت سنگر لار برای واگذاری به متقاضیان خبر داد.

سید مصطفی هاشمی امروز دوشنبه ۵ تیرماه در جلسه با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: مراحل طرح توسعه ناحیه صنعتی پشت سنگر لار به مساحت ۶۶ هکتار انجام و سند آن نیز در مرحله صدور است و پس از آن عملیات اجرایی توسعه زیرساخت‌ها در دستور قرار می‌گیرد.

او افزود: توسعه و تکمیل زیر ساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی لار در برنامه امسال قرار دارد و در این زمینه طرح‌هایی نظیر اجرای خط انتقال آب به ناحیه حسن لری و پشت سنگربا اعتبار اولیه ۱۷میلیارد ریال آغاز شده و مناقصه طرح تکمیل شبکه روشنایی این ناحیه صنعتی نیزبا ۵۷۰میلیون تومان برگزار و پیمانکار آن انتخاب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برآورد مناقصه آسفالت فاز دوم شهرک صنعتی لار با اعتبار حدود یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: این طرح نیز در تیرماه به مناقصه خواهد رفت و پیمانکار آن انتخاب می‌شود.

هاشمی در ادامه ازبرنامه این شرکت برای تکمیل شبکه داخلی برق و روشنایی ناحیه بیرم خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد و برگزاری مناقصه قراردارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برگزاری مناقصه خط انتقال برق از پست برق بیرم تا ورودی ناحیه صنعتی با اعتبار ۹۵۰میلیون تومان خبرداد و گفت: این طرح نیز به زودی اجرایی می‌شود.

هاشمی همچنین اجرای طرح رفوژ، زیرسازی و نصب تابلو ناحیه بیرم را از دیگر برنامه‌های امسال این شرکت اعلام کرد.

هاشمی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان ، وسعت منطقه، وجود سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی لارستانی مقیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس و نیز نزدیکی با کشورهای حاشیه حوزه خلیج‌فارس، توسعه و تکمیل شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این شهرستان در اولویت قرار دارد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی لار، بیرم، حسن لری و پشت سنگر گفت: انتظار است سرمایه گذاران منطقه لارستان از این ظرفیت‌ها برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنند.

او همچنین با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۸ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لار و ۳۵ قرارداد در نواحی حسن لری و پشت سنگر منعقد شده است، گفت: ۸۰ واحد بهره بردار با افزون بر ۹۸۰نفر نیز در این شهرک‌ها و نواحی در مرحله بهره برداری قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از انعقاد ۴۴قرارداد در نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۱۳ واحد با اشتغال ۱۵۰ نفر در مرحله بهره‌برداری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین