یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

صنعتگران خواستار احداث جاده دسترسی از سمت فرودگاه شدند

  اعضا هیات مدیره شرکت خدماتی پیشتاز عمران شهرک صنعتی لار  در جلسه با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خواستار ایجاد زیرساخت ها از جمله احداث جاده دسترسی از سمت…

 

اعضا هیات مدیره شرکت خدماتی پیشتاز عمران شهرک صنعتی لار  در جلسه با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خواستار ایجاد زیرساخت ها از جمله احداث جاده دسترسی از سمت فرودگاه شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به همراه سید مسعود عظیمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، معاونین وی، احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری و محمدرضا پیمان فر رییس شرکت شهرک های صنتعی لار به شهرک صنعتی لارستان رفتند و به بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی لار پرداختند.

در این نشست ، ابتدا مدیران عامل چند شرکت تولیدی و صنعتی مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشتند و خواستار رفع این موارد شدند.

ارائه خدمات مازاد، کاهش حق شارژ، درخواست اخذ پایان کار واحد تولیدی، تسریع در صدور سند مالکیت، عدم خلعیت برخی ساختمان های نیمه تمام شرکت های تولیدی، افزایش تخصیص آب و تامین زمین جهت احداث واحدهای تولیدی جدید از اهم مشکلات مطرح شده بود.

همچنین اعضا هیات مدیره شرکت خدماتی پیشتاز عمران شهرک صنعتی لار هم در سخنانی مشکلات شهرک صنعتی لار و ایجاد زیرساخت ها از جمله احداث جاده دسترسی از سمت فرودگاه و غیره را بیان کردند.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی به نقش شهرک های صنعتی در افزایش تولید ناخالص داخلی اشاره کرد و افزود: شهرک های صنعتی می توانند با جذب سرمایه گذاری و رونق تولید، نقش بسزایی در تولید ناخالص داخلی ایفا نمایند و باعث خنثی شدن تحریم های ظالمانه شوند.

در ادامه مسئولین از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی لار بازدید و از نزدیک به بررسی مشکلات این واحدهای تولیدی پرداختند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین