یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

شهرک‌های صنعتی اوز و گراش آماده ورود سرمایه‌گذاران

  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از پیگیری برای افزایش ظرفیت تامین آب شرب این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: در این زمینه مذاکراتی انجام شده و قرار است…

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از پیگیری برای افزایش ظرفیت تامین آب شرب این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: در این زمینه مذاکراتی انجام شده و قرار است توافقنامه منعقد شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس سید مصطفی هاشمی در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان گراش بیان کرد: همه استعلام‌های طرح توسعه ۱۶هکتاری اخذ شده و پرونده در دستگاه‌های اجرایی ذیربط در مرحله رسیدگی است که تقاضا داریم این روند تسریع شود.

هاشمی با اشاره به تکمیل بخش زیادی از اراضی شهرک صنعتی گراش، بیان کرد: با اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی گراش ظرفیت مناسبی برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم می‌شود.

او افزود: تاکنون ۷۲قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی گراش منعقد شده که از این تعداد ۱۶واحد با اشتغال ۱۵۰نفر در مرحله تولید قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین بر توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اوز تاکید کرد و گفت: در این زمینه طرح‌هایی در برنامه امسال این شرکت قرار گرفته است.

او، از فراهم بودن امکانات زیربنایی برای جذب سرمایه گذاران خبر داد و گفت: بستر مناسبی در این شهرک صنعتی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده است.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ سرمایه‌گذار در این شهرک صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، قرارداد منعقد کرده‌اند، افزود: در قالب این قراردادها بیش از ۸ هکتار زمین به متقاضیان واگذارشده است.

او با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اوز با ۳۶ هکتار مساحت دارای ۱۸ هکتار اراضی صنعتی است، گفت: در این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار ۶۰ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر فراهم شده است.

هاشمی حمایت حداکثری از سرمایه گذاران و صنعتگران با هدف تحقق رشد تولید و اشتغالزایی را از مهمترین اولویت‌ها اعلام کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی برای راه‌اندازی واحدهای در حال ساخت و نیز حمایت از واحدهای فعال و ارتقای توان تولید در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از فعالیت سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اوز خبر داد و گفت: در این واحدها برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

هاشمی با اشاره به وجود مزیت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در منطقه اوز گفت: با توجه به مراودات تجاری مردم این منطقه با کشورهای حاشیه خلیج فارس و حضور برخی تجار و سرمایه گذاران اوزی در این کشورها، ایجاد این شهرک صنعتی بستر مناسبی برای جذب این سرمایه گذاران فراهم کرده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین