یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

انعقاد ۱۹۰ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی لار

  انعقاد ۱۹۰قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی لار نیز از اتفاقات خوبی است که اخیراً در شهرک‌های صنعتی فارس رقم خورده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

انعقاد ۱۹۰قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی لار نیز از اتفاقات خوبی است که اخیراً در شهرک‌های صنعتی فارس رقم خورده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در ادامه سفر به لارستان ضمن بازدید از زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان و بررسی میدانی مسائل و مشکلات صنعتگران، در جلسه مجمع عمومی عادی شرکت خدماتی شهرک صنعتی لار شرکت کرد.

در این جلسه که معاون استاندار و فرماندار ویژه لار نیز حضور داشتند افزون بر تصویب موارد مطروحه در دستورکار، مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی لارستان و صنعتگران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این باره گفت: واگذاری امور شهرک صنعتی به شرکت خدماتی که سهامداران آن از صنعتگران مستقر در آن شهرک صنعتی هستند هم از لحاظ کمی و هم کیفی به نفع صنعتگران و فعالان تولیدی است، نقش شرکت شهرک‌های صنعتی نیز تقویت و حمایت از شرکت‌های خدماتی است .

وی که معتقد است شهرک صنعتی لار دارای تمامی امکانات زیرساختی است افزود: این شهرک صنعتی ظرفیت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان لار فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس اضافه کرد: در شهرک صنعتی لار تعداد ۱۴۴قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده و در قالب این قراردادها ۴۹ هکتار زمین واگذار شده و تاکنون ۸۹واحد با اشتغال ۹۵۰ نفر نیز در مرحله بهره‌برداری قراردارد.

 

حل دغدغه‌های صنعتگران لار؛رفع مشکل ۳۰ نفر

عظیمی با تاکید بر رفع مشکلات صنعتگران و فعالان تولیدی شهرک های صنعتی لار گفت:در پنج ماه اخیر و با پیگیری‌های فرماندار ویژه لار چهار جلسه رفع موانع تولید ویژه صنعتگران برگزار و به مشکلات حدود ۳۰نفر رسیدگی شده و در بازدیدهای میدانی نیز بررسی و رفع مشکلات در برنامه قراردارد.

در این برنامه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و معاون استاندار و فرماندار ویژه لار بصورت میدانی از ۶واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی لار بازدید کردند و مشکلات این واحدها را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین در بازدید میدانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر لار بر تسریع در رفع موانع و شتاب‌بخشی به تکمیل طرح اصلاح و بازسازی خط انتقال آب به این نواحی صنعتی تاکید شد.

عظیمی پس از بازدید از زیرساخت های این نواحی صنعتی ،در جلسه با صنعتگران مستقر ضمن بررسی مسائل ومشکلات بر رفع موانع تولید تاکید کرد.

وی مهمترین مشکل این نواحی صنعتی را فرسودگی خط انتقال آب دانست وگفت:این طرح با اعتبار حدود ۲میلیارد تومان آغاز و بخشی از خط انتقال انجام شده اما بعلت موانع اجرایی در طول مسیر متوقف شده که این مشکل بزودی رفع و عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهدشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از واگذاری امور راهبری نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر به صنعتگران مستقر در این نواحی صنعتی در قالب تشکیل شرکت خدماتی خبر داد و گفت: مراحل قانونی تشکیل شرکت خدماتی درحال انجام است و این امر در آینده نزدیک محقق خواهدشد.

عظیمی افزود:با واگذاری این نواحی صنعتی به شرکت خدماتی افزون بر کاهش تصدی‌گری بخش دولتی، مشارکت صنعتگران در اداره امور نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر افزایش خواهد یافت.

 

اجرای طرح تکمیل شبکه روشنایی نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر

وی همچنین از اجرای طرح تکمیل شبکه روشنایی نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر با ۶۰۰میلیون تومان اعتبار خبر داد و با اشاره به انجام طرح توسعه نواحی صنعتی حسن لری وپشت سنگر لار به مساحت ۶۶ هکتار گفت: سند اراضی طرح توسعه نیز در مرحله صدور است و پس از آن عملیات اجرایی توسعه زیرساخت‌ها در دستور قرار می‌گیرد تا ظرفیت واگذاری اراضی به متقاضیان افزایش یابد.

طبق آخرین گزارش‌ها در نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر لار ۴۳ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده که از این تعداد ۱۲واحدتولیدی با اشتغالزایی ۱۴۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین