چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

رایزنی مفصل رئیس علوم پزشکی لارستان با مسئولان کشوری در تهران پیرامون بودجه 1402

رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در اوایل هفته جاری با حضور در تهران و رایزنی با مقامات مختلف پیگیر اصلاح درصد رشد اعتبارات دانشگاه در بودجه ۱۴۰۲ و افزایش تخصیص…

رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در اوایل هفته جاری با حضور در تهران و رایزنی با مقامات مختلف پیگیر اصلاح درصد رشد اعتبارات دانشگاه در بودجه ۱۴۰۲ و افزایش تخصیص اعتبار سه ماهه مانده آخر سال شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان‌پور  در این سفر طی دیداری با  با دکتر عوض پور، رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور پیرامون مسائل کلان بودجه‌ای دانشگاه گفتگو و رایزنی کرد.

وی  همچنین با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر حسینعلی شهریاری رییس و دکتر عباس تاج آبادی دبیر کمیسیون بهداشت و درمان ، دکتر علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات، دکتر رحیم زارع سخنگو و عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه و دکتر محمدرضا رضایی کوچی عضو کمیسیون تلفیق و بودجه به گفتگو و رایزنی پرداخت.

 جلسه با دکتر تدین مشاور اجرایی معاون توسعه وزارت بهداشت، دکتر سید جواد طبائیان مدیر کل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت و دکتر قنبری معاون وی از دیگر برنامه های سفر دو روزه رییس دانشگاه در راستای پیگیری امور مالی و بودجه‌ای و توسعه ای مجموعه بود.

 سلمان‌پور در این سفر در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان مجموعه نیز با مسیولان مربوطه دیدار و در جلسه ای با ولدی رییس گروه برنامه‌ریزی و استخدام اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت در این خصوص رایزنی کرد.

گفتنی است رییس دانشگاه پیش از این نیز در سفر دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت و دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به استان فارس، در شیراز با آنان ملاقات و رایزنی کرده بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین