یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری آخرین نشست هم‌اندیشی روحانیون شاغل در ادارات لارستان در سال ۱۴۰۱

به میزبانی دفتر شورای نگهبان، دوازدهمین نشست هم اندیشی روحانیون شاغل در ادارات لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، در ادامه…

به میزبانی دفتر شورای نگهبان، دوازدهمین نشست هم اندیشی روحانیون شاغل در ادارات لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، در ادامه سلسله نشست های ماهانه روحانیون شاغل در ادارات و ارگانهای لارستان که از ابتدای سال ۱۴۰۱ و به دبیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان رقم خورد، دوازدهمین و آخرین نشست هم اندیشی امسال به میزبانی مسئول دفتر شورای نگهبان لارستان با حضور فعال روحانیون شاغل و رسمی در ادارات، نهادها و سازمان های دولتی لارستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لارستان هدف از برگزاری این برنامه را هم افزایی روحانیون در خصوص نقش آفرینی و اثربخشی بیش از پیش طلاب، روحانیون و مبلغین لارستان در عرصه های تبلیغی، آموزشی، فرهنگی، محرومیت زدایی و امورات اجتماعی لارستان دانست.

وی اهم مصوبات یکساله این مجمع را تشکیل؛ تجهیز و اعزام گروه جهادی نقش آفرین از بین طلاب و روحانیون به مناطق محروم لارستان به صورت مستمر، ساماندهی توانمندسازی واعزام طلاب مستعد و دغدغه مند به مدارس در قالب طرح امین اعم از برادران و خواهران طلبه، برگزاری کارگاه های توانمندسازی ویژه اساتید، مبلغان و مبلغات لارستان همچون مدیریت مسجد، فرق و مذاهب، عفاف و حجاب،‌ جهاد تبیین و…، اجرا و برنامه ریزی جهت حضور فعال طلاب جوان در عرصه های ورزشی و تربیت بدنی و اعزام به مسابقات استانی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه این نشستها به صورت ماهیانه و اقتضایی برگزار می شود گفت: اعضای این مجمع در سال ۱۴۰۱ ضمن بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه محترم شهرستان، دیدارهایی نیز با فرماندار فرمانداری ویژه، فرمانده هان سپاه و نیروی انتظامی؛ ریاست محترم دانشگاه آزاد،ریاست محترم کمیته امداد و برخی دیگر از مدیران ارشد شهرستان لارستان داشته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه لارستان در پایان تصریح کرد: به توفیق الهی این نشست ها در سال آینده نیز با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت و گام های اجرایی موثرتری در راستای تحقق بخشی به مصوبات سال ۱۴۰۱ برداشته خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نشست های هم اندیشی باحضور حجج الاسلام رضایی مدیر حوزه علمیه لارستان، اقبالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی لار، دهقانی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه لارستان، حسنی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، نمازی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، عباسی مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، تقی زاده معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی، نعمتی مسئول مرکز اسلامی لارستان، مرسلی مدیر تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین