سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نشست هم اندشی و رفع مشکلات شهرداری های جنوب فارس در لارستان

نشست هم اندیشی رفع موانع و مشکلات شهرداریها و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرهای جنوب فارس در  حوزه استحفاضی اداره کل راه و شهرسازی لارستان  دراین شهرستان برگزار شد…

نشست هم اندیشی رفع موانع و مشکلات شهرداریها و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرهای جنوب فارس در  حوزه استحفاضی اداره کل راه و شهرسازی لارستان  دراین شهرستان برگزار شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس این جلسه با حضور  مهندس لقمانی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس  ، مهندس زمانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس ،  مهندس پروری معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن فارس  ، مدیران بنیاد مسکن شهرستانهای جنوب استان فارس در محل اداره کل راه و شهرسازی لارستان ترتیب یافت .

مهندس عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در این نشست گزارشی از فعالیت های عمران و توسعه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان فارس ارائه داد و بیان داشت : از جمله اقدامات شاخص بنیاد مسکن توسعه و ترمیم واحد های آسیب دیده شهری و احداث مسکن شهری است که در سالهای اخیر رشد کم سابقه داشته است .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به ترمیم و توسعه واحد های آسیب دیده از سیل سال ۹۵ در مناطق مختلف شهری و روستایی استان فارس گفت : در این زمینه ۲ هزار و ۶۴۷ نفر  متقاضی روستایی و ۶۷۴ نفر متقاضی شهری ازخدمات اعطای کمک های بلا عوض بنیاد مسکن بهره مند شدند که به ترتیب در مناطق روستایی ۱۳۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال و در مناطق شهری ۳۳ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال به این افراد پرداخت گردید .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه استان فارس ۸۲ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد گفت : دراین شهرها حدود ۱۷۹ هزار و ۲۸۰ خانوار ساکن هستند و بیناد مسکن  با بازتعریف طرح های مسکن شهری دراین مناطق سعی کرده است مطابق با استانداردهای روز برای احداث سرپناه مردم اقدام شاخص و موثر داشته باشد .

مهندس سید علی نقی لقمانی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس نیز دراین نشست بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات شهردار یها و توسعه شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان فارس تاکید کرد .

لقمانی با بیان اینکه جنوب استان فارس بسیاری از قابلت های بکر و دست نخورده در توسعه دارد گفت :  باید از این ظرفیت ها در جهت رفاه مردم و ایجاد فرصت توسعه و کار آفرینی استفاده بیشتر کرد .

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین