چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

دانشکده های لار و گراش زیرمجموعه تفاهم همکاری قرار گرفتند

دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و کرمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و کرمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، دبیر دانشگاه های کلان منطقه پنج کشور با اعلام این خبر، گفت: این تفاهم نامه، که به امضای دکتر محمدهادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر علی اکبر حق دوست رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان رسیده است با هدف ارتقای سلامت و حل مشکلات مرتبط با سلامت در این دو کلان منطقه بزرگ کشور منعقد شده است.
میرزاخلیل بهمنی گسترش همکاری های علمی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، ایجاد و توسعه روش هایی نو برای ارتقای زیرساخت های فیزیکی، نیروی انسانی و مالی اداری ، بالا بردن سطح خدمات سلامت در زمینه بهداشت ، درمان ، غذا و دارو با استفاده بهینه از توانمندی های موجود مناطق و دانشگاه های این دو کلان منطقه، را از مهمترین موارد این تفاهم نامه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه ۲۰محور همکاری برای این تفاهم نامه پیش بینی شده است، اضافه کرد: فراهم کردن زمینه بازدیدهای متقابل اعضای هیئت علمی و مدیران ارشد و میانی، همکاری در برگزاری مشترک همایش ها و کارگاه های آموزشی، تبادل استاد، تالیف مشترک مستندات، کتاب و نشریات علمی پژوهشی و تبادل تولیدات علمی ترویجی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.
دبیر دانشگاه های کلان منطقه پنج کشور گفت:دانشگاه های علوم پزشکی این دو منطقه کشور که به ترتیب، مرکزیت دو کلان منطقه پنج و هشت کشور را بر عهده دارند، شامل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، بم، بندرعباس، بوشهر، جهرم، جیرفت، زابل، سیرجان، شیراز، فسا، کرمان و یاسوج و دانشکده های علوم پزشکی رفسنجان، گراش و لار، است.
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین