جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اخذ مجوز پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک در مجتمع آموزش عالی لارستان

سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان اخذ مجوز پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی در مجتمع آموزش عالی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان اخذ مجوز پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی در مجتمع آموزش عالی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، دکتر افروزه با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته و به استناد رای صادره جلسه ۳ خردادماه ۱۴۰۲ شورای گسترش آموزش عالی مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی صادر شده است گفت: با توجه به مفاد این مجوز از مهرماه ۱۴۰۲پذیرش دانشجو در مقطع ارشد با ظرفیت ۱۰ نفر آغاز خواهد شد.

وی افزود:خوشبختانه با جلساتی که با مسئولان وزارت علوم داشتیم توانستیم مجوز پذیرش دانشجو در مقطع ارشد مهندسی مکانیک را با فراهم کردن شرایط مورد نظر این وزارتخانه دریافت کنیم و جهت توسعه هرچه بیشتر مجتمع پیگیر اخذ مجوز سایر رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد و اضافه کردن رشته های کارشناسی و کاردانی با توجه به برنامه های کلان آمایش سرزمینی هستیم.

سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان با بیان اینکه این اتفاقات قطعا گام مهمی در جهت توسعه و پیشرفت مجتمع و لارستان بزرگ خواهد بود عنوان کرد: با هماهنگی های انجام شده با وزارت علوم و سازمان سنجش نام مجتمع (مرکز) آموزش عالی لارستان و میزان ظرفیت آن در اصلاحیه دفترچه کنکور ارشد در تاریخ ۱۷ خردادماه درج خواهد شد.

این مسوول در پایان خاطر نشان کرد: قطعا پیگیری های دکتر طاهری ریاست سابق مجتمع و حوزه معاونت آموزشی نقش بسزایی در اخذ این مجوز داشته که از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اخذ مجوز پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک در مجتمع آموزش عالی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    تمامی اقداماتی که اقای رییس جدید مجتمع اموزش عالی لارستان اعلام نمده اند در زمان دکتر طاهری مجوز ان گرفته بودند .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین