چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید دانشجویان رشته مجتمع آموزش عالی لارستان از پارس جنوبی

دانشجویان رشته مهندسی شیمی مجتمع آموزش عالی لارستان از پارس جنوبی در قالب اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی بازدید کردند. به گزارش میلاد لارستان، به دنبال اجرای برنامه اردوی راهیان پیشرفت…

دانشجویان رشته مهندسی شیمی مجتمع آموزش عالی لارستان از پارس جنوبی در قالب اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی بازدید کردند.

به گزارش میلاد لارستان، به دنبال اجرای برنامه اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی جمعی از دانشجویان مهندسی شیمی در تاریخ ۲۷ خرداد ماه با هدف تکمیل مطالب تئوری درس طراحی تجهیزات انتقال حرارت به سرپرستی دکتر حسینی عضو هیات علمی گروه مهندسی شیمی و مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مجتمع از پالایشگاه یازدهم (فاز ۱۳) شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید نمودند.

این بازدید یک روزه در دوره تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم که از حساسیت عملیاتی بالایی برخوردار است انجام شد تا دانشجویان علاوه بر شناخت کلی فرآیندها از نزدیک با جزییات تجهیزات فرآیندی نیز آشنا شوند.

مهندس سعیدیان مدیر پالایشگاه ضمن خوشامدگویی و بیان اهمیت بازدیدهای صنعتی، به دانشجویان تاکید نمودند که در این مدت کوتاه حداکثر توان و دقت را برای بهره مندی هر چه بیشتر از فضای صنعتی به کار ببرند. وی با اشاره به اینکه همه باید برای اعتلای کشور عزیزمان ایران تلاش کنیم جهت همکاری های بیشتر و در همه زمینه های ممکن اعلام آمادگی نمودند.

شرکت در کلاس H2S و ایمنی ویژه بازدیدکنندگان، ویو گالری و آشنایی با شمای کلی پالایشگاه، تشریح فرآیندهای پالایش توسط مدیر واحد بهره برداری، سایت ویزیت و حضور در کارگاه مرکزی جهت مشاهده تجهیزات باز شده مانند پمپ ها، انواع شیرها و … سایر برنامه های این بازدید بودند.

قابل ذکر است که پالایشگاه یازدهم در سایت دو شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در بخش تنبک و ۷۰ کیلومتری عسلویه و ۲۸ کیلومتری کنگان واقع شده است. این پالایشگاه با مدیریت و حضور متخصصین ایرانی از شرکت نفت و گاز پارس POGC و کنسرسیوم شرکت‌های پترو پایدار ایرانیان، مپنا و صدرا اجرا و از سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده است.

ف ۱۱۰

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین