چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

توقیف بیش از ۳۱۵ کیلو تریاک در لارستان

  جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار…

 

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در جهت مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به محدوده این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس، به محور مواصلاتی لارستان-گراش اعزام و سواری پراید متعلق به قاچاقچیان را هنگام تردد شناسایی و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری می‌شود، تصریح کرد: ماموران پلیبس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در بازرسی از این سواری ۳۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: مواد مخدر به عنوان یک معضل خانمان‌سوز زندگی را به کام بسیاری از خانواده‌ها تلخ کرده و پلیس سعی می‌کند مثل همیشه با دستگیری سوداگران مرگ، از آلوده شدن جوانان به این معضل پیشگیری کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین