یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف دپوی ۱۷۹ کیلو تریاک درون گودال توسط مأموران انتظامی لارستان

  فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران این فرماندهی خبر داد و گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه…

 

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران این فرماندهی خبر داد و گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان، ماموران انتظامی لارستان با اشرافیت اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک خودرو پژو پارس در محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار رهام بخش حبیبی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و بررسی‌های تخصصی و رصد مسیرهای احتمالی، مطلع شدند که قاچاقچیان مقداری تریاک را در اطراف دریاچه “هرم” دپو و سریعا از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران سریعا به مکان مورد نظر اعزام و در پاکسازی از آن منطقه (درون یک گودال) موفق شدند ۱۷۹کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین