پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نمایشگاه طرح اُسوه بسیج در لارستان افتتاح شد

  در آستانه هفته دفاع مقدس، نمایشگاه طرح اُسوه بسیج در لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان، در آستانه هفته دفاع مقدس، در آیینی با حضور امام جمعه موقت،…

 

در آستانه هفته دفاع مقدس، نمایشگاه طرح اُسوه بسیج در لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، در آستانه هفته دفاع مقدس، در آیینی با حضور امام جمعه موقت، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه لارستان و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان، نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های اُسوه بسیج شهرستان لارستان در حسینیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوستان شهدای گمنام افتتاح شد.

بسیجیان پایگاه‌های مقاومت اُسوه لارستان در این نمایشگاه دو روزه که در قالب ۱۵ غرفه برادر و خواهر برگزار شده است، نسبت به ارائه عملکرد و خدمات بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های فرهنگی هنری،اجتماعی، اقتصادی، اشتغال زایی، محرومیت زدایی، دینی و تربیتی،امنیتی و دفاعی، ورزشی، علمی،جهاد تبیین و… اقدام خواهند نمود و در نهایت پس از ارزیابی کارشناسان سپاه ناحیه لارستان، پایگاه مقاومت برتر شهرستانی به مرحله اُستانی راه خواهند یافت.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۹ و ۳۰ شهریورماه در دو نوبت صبح و بعد ازظهر میزبان علاقه‌مندان و مردم عزیز خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین