دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
در تعطیلات نوروزی امسال صورت گرفت

بازدید 114 هزار نفر از غرفه‌های آرامش بهاری مستقر در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره اوقاف لارستان بابیان اینکه ۱۱۴ هزار نفر از غرفه‌های آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت مستقر در امامزاده‌های این شهرستان بازدید کردند، گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ۵۳ هزار مسافر در امامزادگان لارستان اسکان داده شدند.

رئیس اداره اوقاف لارستان بابیان اینکه ۱۱۴ هزار نفر از غرفه‌های آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت مستقر در امامزاده‌های این شهرستان بازدید کردند، گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ۵۳ هزار مسافر در امامزادگان لارستان اسکان داده شدند.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل بوستانی در گفت و گو با میلاد لارستان بابیان اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه ۹۴ فعالیت خود را در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص آغاز و تا ۱۳ فروردین‌ماه ۹۵ ادامه داشت، اظهار کرد: در قالب این طرح، خدمات اولیه زیارت حرم‌های مطهر و اسکان موقت در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه ۱۱۴ هزار نفر از غرفه‌های آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت مستقر در امامزاده‌های لارستان بازدید کردند، افزود: در خیمه‌های معرفت ۳۱ روحانی و مبلغ دینی در غرفه‌های مختلف که برای رده‌های سنی گوناگون طراحی ‌شده بود به ارائه خدمات فرهنگی ازقبیل مشاوره، پخش فیلم‌های آموزنده، سخنرانی مذهبی، نقاشی کودکان و غیره می‌پرداختند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در امامزادگان میر ابراهیم (ع) و میرعلی بن الحسین (ع) لار، سلطان محمود (ع)، شاه زندو (ع) و میرابول به (ع) بیرم و ابولیث (ع) بنارویه برگزار شد، تصریح کرد: خیمه‌های معرفت نیز در امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لار، میر ابول به (ع) بیرم، میراحمد (ع) بریز و بوستان خیرین لطیفی برپا شده بود.

بوستانی بیان کرد: درمجموع در تعطیلات نوروزی امسال ۵۳ هزار مسافر در امامزادگان این شهرستان اسکان داده شدند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین