شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آمادگی کامل علوم پزشکی لارستان؛ در ایام نوروز، هیچ خدمتی تعطیل نیست

معاون درمان و مسئول ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی لارستان از آماده‌باش کامل مجموعه علوم پزشکی لارستان در استقبال از نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: تمام قد در خدمت…

معاون درمان و مسئول ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی لارستان از آماده‌باش کامل مجموعه علوم پزشکی لارستان در استقبال از نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: تمام قد در خدمت رسانی به مردم آماده ایم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمد آزادگان، از آماده باش کامل همه نیروهای عملیاتی، درمانی، بهداشتی در دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد و اظهار داشت: با آغاز طرح سلامت نوروزی ۲۶ اکیپ بازرسی در حزوه بهداشت محیط فعال بوده و روزانه طی بازدیدهای به عمل آمده از مراکز تهیه، طبخ و توزیع غذا بر اغذیه توزیع شده در بین مردم نظارت دارند.

وی با بیان این نکته که تمام قد در خدمت رسانی به مردم آماده ایم، افزود: کلیه مراکز بهداشتی شبانه روزی نیز در کنار بیمارستانهای تابعه فعال بوده و نظارتی دقیق تر خدمات خود را به عموم مردم ارائه می دهند.

معاون درمان دانشکده خاطر نشان کرد: همه بخش ها در بیمارستانهای تابعه با حداکثر نیروی انسانی، پزشک و متخصص فعال بوده و خدمات خود را در بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی ارائه می دهند.

دکتر آزادگان با اشاره به فعالیت بیش از پیش نیروهای مجموعه عنوان کرد: نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی نیز در ایام نوروز در آماده‌باش کامل بوده و ضمن استقرارهای برنامه ریزی شده، در کنار سایر همکاران، به مردم خدمت می کنند.

دکتر صباغی، رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ نیز بیان داشت: اورژانس لارستان،خنج،اوز و جویم با حضور۲۴ پایگاه شهری و جاده ای، یک پایگاه هوایی، ضمن به کارگیری همه ی نیروها، با کلیه ناوگان حمل نقل امدادی خود شامل آمبولانس ها، بالگرد، اتوبوس آمبولانس و موتورلانس در خدمت رسانی به مردم آماده است.

گفتنی است روز جمعه گذشته طبق برنامه ریزی های انجام شده، مانور آماده باش اورژانس پیش بیمارستانی، بیمارستان، سازمان ها و نهادهای وابسته، برگزار شده و عملکرد مراکز تابعه مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آمادگی کامل علوم پزشکی لارستان؛ در ایام نوروز، هیچ خدمتی تعطیل نیست”

  1. از کارکنان بیمارستان. خنج گفت:

    اورژانس. شهرستان خنج. که از علوم پزشکی لار خداحافظی کردند البته همراه. با کل. شبکه بهداشت. ودرمان. خنج

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین