سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

راه اندازی واحد تزریقات اتفاقات بیمارستان در کلینیک هاشمی زاده

واحد تزریقات اتفاقات بیمارستان در کلینیک هاشمی زاده لارستان راه‌اندازی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر محمدآزادگان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از نظم…

واحد تزریقات اتفاقات بیمارستان در کلینیک هاشمی زاده لارستان راه‌اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر محمدآزادگان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از نظم دهی ارائه خدمات در بخش اتفاقات مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان خبر داد و اظهار داشت: از جمله تکالیف رئیس دانشکده به معاونین مجموعه از ابتدای حضور تیم مدیریتی در مجموعه، شناسایی معضلات موجود در واحدهای تحت پوشش و ارائه راهکار کاربردی بر اساس مطالعه و بررسی دقیق بوده، لذا کاهش بار ترافیکی بخش اتفاقات بیمارستان امام رضا ع لار آن هم در شرایطی که درمانگاه شبانه روزی شهرجدید در حال بهسازی و بازسازی است، یکی از اولویت های حوزه درمان تلقی شد.

معاون درمان دانشکده افزود: بر اساس طرح ارائه شده طی ماه بررسی و ساعتها جلسه مشترک با واحدهای مختلف ستادی و درمانی، تصمیماتی اتخاذ شد که در حال حاضر فاز نخست آن با راه اندازی واحد تزریقات کلینیک تخصصی هاشمی زاده به اجرا در آمد.

وی در تشریح این طرح تصریح کرد: بیماران مراجعه کننده به بیمارستان همچون گذشته در بخش اتفاقات تریاژ، توسط پزشک معاینه شده و سطح بندی می شوند. در ادامه، بیمارانِ نیاز به بستری و مراقبت در سطح بالا با تشکیل پرونده بستری موقت یا دائم، خدمات خود را در همان محل دریافت و بیماران سرپایی، خدمات مورد نیاز خود از جمله، تزریقات، سرم درمانی، بخیه و غیره در واحد تزریقات کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان که واحدی زیر نظر بخش اتفاقات است، دریافت می کنند.

دکتر آزادگان ضمن اشاره به ایجاد محیط آرام برای بیماران در فضای کلینیک تخصصی هاشمی زاده خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح از یک سو با کاهش تراکم حضور بیماران در بخش، سرعت عمل همکاران ما در خدمت رسانی به بیماران اورژانسی افزایش یافته و از سوی دیگر مدت زمان حضور بیماران سرپایی در فضای بیمارستانی نیز به طور چشمگیری کم شده که این مهم در تامین سلامتی بیماران بسیار موثر است.

معاون درمان دانشکده تحقق اهداف فوق الذکر در راستای اجرای طرح را بسیار نزدیک دانسته و اذعان داشت: تفکیک خدمات سرپایی از خدمات بستری در اورژانس یکی از برنامه هایی بوده که طی ماهها تلاش، توزیع نیرو و تامین تجهیزاتی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شده و امیدواریم با صبوری و همراهی مردم، بتوانیم خدمات مورد انتظار را در زمان کمتر و با کیفیت بیشتر ارائه دهیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین