سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

چرخه ارائه خدمت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده تکمیل می شود

سرپرست کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لار، گفت: چرخه ارائه خدمت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده تکمیل می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

سرپرست کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لار، گفت: چرخه ارائه خدمت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده تکمیل می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر فرزانه باقری، سرپرست کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده، از راه اندازی واحد تزریقات در آن مرکز درمانی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و تصمیمات اتخاذ شده از سوی معاونت درمان دانشکده، واحد تزریقات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و همزمان با ارائه خدمات متخصصین در کلینیک، راه اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت غالب بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی همچنین داروخانه در درمانگاه افزود: ارائه خدمات تزریقات با هدف تکمیل چرخه خدمت در مرکز، جزء مواردی بوده که در جلسات متعدد مطرح و از سوی مردم مطالبه شده است.

دکتر باقری با اشاره به عدم نیاز به حضور بیماران در محیط بیمارستانی برای دریافت خدمات سرپایی خاطر نشان کرد: از ابتدای هفته تا کنون با تجهیز واحد تزریقات، خدمات سطح یک از جمله تمامی تزریقات، بخیه، سرم درمانی، نوار قلب و غیره با حضور پرستاران مجرب بخش اتفاقات، در طبقه همکف کلینیک ارائه می گردد.

گفتنی است علی رغم شروع به کار واحد تزریقات مرکز تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان، این مرکز روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه، رسماً افتتاح خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین