سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای لارستان

  به مناسبت روز جهانی گرافیک، هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای لار، آثار خود را در معرض دید هنردوستان گذاشتند. همزمان با روز جهانی گرافیک نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان دخترانه هنرهای…

 

به مناسبت روز جهانی گرافیک، هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای لار، آثار خود را در معرض دید هنردوستان گذاشتند.

همزمان با روز جهانی گرافیک نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان دخترانه هنرهای زیبا لارستان، در نگارخانه شهید علیشیری این اداره برپاست. این نمایشگاه حاصل هنرآموزی اولین سال تاسیس هنرستان هنرهای زیبا لارستان در رشته گرافیک و نمایش است که به مدت سه روز در معرض دید هنردوستان قرار گرفته است.

نمایشگاه آثار هنرجویان شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسولین اداره آموزش و پرورش لارستان، ریاست برج علم و فناوری، ریاست شورای اسلامی شهر لار و جمعی از اساتید و هنرمندان لاری، افتتاح شد و به مدت ۳ روز، صبح ها ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷تا ۲۰ پذیرای مراجعین خواهد بود. همچنین دومین روز این نمایشگاه با کارسوق عملی ترکیب مواد با حضور استاد سید علی مومن برگزار خواهد شد.

سرکار خانم حمیده خسته مدیر هنرستان هنرهای زیبا لارستان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش در برپایی نمایشگاه، اظهار داشت ارایه بیش از ۲۰۰ اثر در بخش عکاسی، نقاشی، گرافیک، مبانی هنرهای تجسمی، نمایش و خوشنویسی نشانه تلاش هنرآموزان و هنرجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت و تعالی هنرمندان و هنر دوستان باشیم.

همچنین روح اله شاهدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش مدیریت، معلمین و هنرآموزان هنرستان برای برپایی نمایشگاه و در معرض دید قرار دادن نتایج زحمات چندماهه هنرجویان تشکر کرد و افزود با تلاشهای صورت گرفته و وعده مساعدت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ان شاء الله در سال جدید تحصیلی بسیاری از مسایل که در آغازین سال افتتاح پیش روی هنرستان بود، دیگر وجود نخواهد داشت و هنرجویان با فراغ بال و آسایش بیشتری مهارت های هنری را خواهند آموخت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین