دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
مدیر حرم امامزاده میرعلی(ع) لارستان

تشرف بیش از ۱۷ هزار نفر به آستان امامزاده میرعلی(ع) لارستان در ایام نوروز

میلاد لارستان: مدیر حرم امامزاده میرعلی(ع) لارستان گفت: بیش از ۱۷ هزار نفر زائر در ایام نوروز به حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) مشرف شدند.

 مدیر حرم امامزاده میرعلی(ع) لارستان گفت: بیش از ۱۷ هزار نفر زائر در ایام نوروز به حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) مشرف شدند.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه در ایام نوروز امسال از ۲۸ اسفندماه ۹۴ تا ۱۳ فروردین ماه ۹۵ بیش از ۱۷هزار نفر زائر به حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) مشرف شده‌اند، اظهار داشت: این آمار تقریبی و به صورت میدانی گرفته شده است.

وی با تقدیر از ۱۰۰ نفر از خادمان افتخاری حرم مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان در خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین در تعطیلات عید نوروز امسال افزود: این خادمان افتخاری زن و مرد خدمات فرهنگی، رفاهی و مذهبی به زائران حضرت میرعلی بن الحسین(ع) ارائه کردند.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان خاطرنشان کرد: خدام آستان مقدس امامزاده میرعلی(ع) لارستان علاوه بر خدمات ویژه به زائران و مسافرین نوروزی، در زمان مراسم تحویل سال با جانمایی و ساخت سفره‌های هفت سین تلاش‌های زیادی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله آماده‌سازی غرفه‌های فرهنگی، توزیع آب جوش، برپایی خیمه‌های معرفت، ایجاد تسهیل در امر اسکان مسافران و غیره از سوی خدام حرم انجام شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین