پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

اختصاص پنج دستگاه آزمایشگاهی به دانشکده علوم پزشکی لارستان

پنج دستگاه آزمایشگاهی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به آزمایشگا‌ههای دانشکده علوم پزشکی لارستان اختصاص یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان…

پنج دستگاه آزمایشگاهی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به آزمایشگا‌ههای دانشکده علوم پزشکی لارستان اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از اختصاص پنج دستگاه آزمایشگاهی به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به دانشکده خبر داد و اظهار داشت: طی ارزیابی ها و بررسی های انجام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و در قالب پروژه ICERP2 پنج دستگاه آزمایشگاهی شامل دو دستگاه سل کانتر، دو دستگاه اتوآنالایزر و الایزای اتوماتیک به دانشکده اختصاص یافته و در دو حوزه بهداشت و درمان توزیع شده است.

دکتر محمد آزادگان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان در این خصوص بیان داشت: در پی تلاش مجموعه و در راستای به روز رسانی و تکمیل تجهیزات تشخیصی آزمایشگاهی دو دستگاه از پنج دستگاه اهدایی سازمان بهداشت جهانی به آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: در دوره قبل اختصاص تجهیزات از محل سازمان بهداشت جهانی نیز موفق به جذب تجهیزات آزمایشگاهی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال برای دانشکده شده بودیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: با تامین این دستگاه ها تشخیص فعالیت خونسازی مغز استخوان و انجام تست‌های بیوشیمیایی با دقت و سرعت بیشتری صورت می گیرد.

دکتر حسن فزونی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان در ادامه خاطر نشان کرد: سه دستگاه آزمایشگاهی دیگر نیز به حوزه بهداشت مجموعه اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: این تجهیزات که بر اساس پیگیری های مستمر قبلی به دانشکده اختصاص یافته، اکنون تحویل گرفته شده و در آزمایشگاه رفرنس مرکز بهداشت واقع در مرکز خدمات جامع سلامت خلیلی آزاد لارستان مستقر شده و به زودی نصب می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین