چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

عرفان های نوظهور در لارستان نقد می شوند

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری اولین کارگاه آموزشی بررسی ادیان نوظهور در این مدرسه خبر داد. حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، گفت: به منظور آشنایی…

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری اولین کارگاه آموزشی بررسی ادیان نوظهور در این مدرسه خبر داد. حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، گفت: به منظور آشنایی طلاب با فرقه ها، ادیان و شبهات موجود در این فضا و در راستای  دشمن شناسی و پاسخ گویی به شبهات، کارگاه آموزشی بررسی ادیان و عرفان های نوظهور ویژه ۱۵۰ نفر از طلاب مدارس امام علی بن ابیطالب(ع) برادران و مدرسه زهرای اطهر(س) خواهران دوشنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۵ در سالن اجتماعات این حوزه علمیه برگزار می شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از حوزه نیوز، وی افزود: در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام و المسلمین قادر حافظ، از اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب قم به ایراد سخن خواهد پرداخت. مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان اظهار داشت: این دوره های تخصصی به جهت آشنایی طلاب با فرق و ادیان و همچنین رفع شبهات در خصوص ریشه های فکری و خاستگاه و ریشه های پیدایش عرفان های نوظهور می باشد و در دو بخش آشنایی و پاسخ به شبهات حاضرین، جلسه برگزار می گردد.

وی گفت: باید به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشیم که در حال حاضر و در دنیای امروز، بیش از هزار فرقه معنوی به وجود آمده و همه این فرقه ها در کشورهای آمریکا، انگلستان و سوئد وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین