یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

 چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان جویم تصویب شد

چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان جویم تصویب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از تصویب چارت…

چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان جویم تصویب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از تصویب چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تازه تاسیس جویم به عنوان شبکه بهداشت و درمان جدید در مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال تفکیک جویم و شهرستان شدن این خطه پرقدمت در منطقه، راه اندازی شبکه بهداشت و درمان جویم به عنوان سومین شبکه بهداشت و درمان تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان در دستور کار مجموعه قرار گرفت.

وی با اشاره به لزوم اجرای دستورالعمل ها و تامین زیرساختهای لازم در جهت ارتقا بهداشت و درمان آن شهرستان بیان داشت: علی رغم عدم تصویب چارت سازمانی برای این شبکه، از همان ابتدا، با صدور ابلاغ دکتر بیژن، پزشک جویمی این شهرستان، عملا مدیریت این حوزه زیر نظر دانشکده به ایشان تفویض اختیار شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم تامین نیرو برای این شبکه، طی چندین آزمون استخدامی گذشته، ردیفهایی برای این شهرستان در نظر گرفته و سعی شد تا بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز آن، تامین شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان جویم به عنوان شبکه جدید در نقشه سلامت کشور تصریح کرد: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این شبکه بهداشت، دست مجموعه را نیز تا حدودی برای اختصاص ردیف استخدامی و اخذ مجوز جذب نیرو باز گذاشته و زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان منطقه را فراهم خواهد کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان جویم تصویب شد”

  1. ناشناس گفت:

    حداقل در وبگاه دانشکده علوم پزشکی لارستان در قسمت شبکه ها نام شبکه جویم بروزرسانی کنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین