جمعه ۰۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

کنکاش پروژه‌های راه، تونل، مسکن و آسفالت در شهرستان جویم

مدیرکل راه و‌ شهرسازی لارستان از پروژه های در دست اقدام شهرستان‌ جویم بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ا‌داره کل راه و شهرسازی لارستان…

مدیرکل راه و‌ شهرسازی لارستان از پروژه های در دست اقدام شهرستان‌ جویم بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ا‌داره کل راه و شهرسازی لارستان در راستای بازدیدهای دوره ای از مجموعه کارهای اجرایی شهرستان های حوزه استحفاظی جهت تدوین برنامه اجرایی ، مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و جمعی از معاونین این اداره کل از پروژه های راهسازی ، راهداری و مسکن شهرستان جویم‌ بازدید به عمل آوردند.

در ابتدا از تونل در حال احداث وحدت و دسترسی راههای طرفین آن بازدید و از نزدیک وضعیت پیشرفت پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت و‌تاکید شد هر چه سریعتر شروع عملیات لاینینگ در دستور کار پیمانکار قرار گیرد.

سپس مراحل اجرای پروژه روشنایی ورودی جویم به طول ۲ کیلومتر و ۳۰۰ متر و نیز پروژه نهضت ملی مسکن ملی ۴۴ و۱۳ هکتاری شهر جویم که عملیات آماده سازی معابر آن توسط پیمانکار به پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد رسیده و از مراحل ساخت واحدهای مسکونی ویلایی در این طرح بازدید شد.

همچنین با حضور در محور جویم – فرشته جان که عملیات زیرسازی آن تمام شده و آماده ی عملیات روسازی است با دستور مدیرکل تا هفته ی دولت این پروژه می بایست به اتمام برسد.

در ادامه از عملیات احداث پروژه خیر ساز کاریان به طول ۷ کیلومتر که به صورت مشارکتی با همت خیرین و تخصیص اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ورودی و خروجی روستای کاریان به صورت باند رفت و برگشت به مراحل نهایی رسیده بازدید شد و همچنین ٦/٥ کیلومتر از مسير تقاطع كاريان به سمت هَرم که در مرحله ی اجرای بیس قرار گرفته ، از دیگر پروژه های خیرسازی بود که آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آن مورد بررسی قرار گرفت .

در این سفر ضمن بازدید از بخش ها و‌ روستاهای شهرستان جویم مقرر شد بخشی از پروژه های حوزه راهداری از جمله احداث محور روستایی گلک موزر به طول ۶ کیلومتر که با مشارکت خیرین در حال اجراست تا هفته ی دولت پایان یابد و آسفالت محور جویم – خرده دره به طول ۱۲ کیلومتر تا دهه ی مبارک فجر سال جاری به اتمام و به بهره برداری برسد و نیز عملیات بهسازی و شانه سازی محور دامچه و افزایش دهانه آبنمای آن در دستور کار قرار گیرد.

سپس مدیرکل راه و‌ شهرسازی لارستان از اجرای روکش آسفالت محور اوز – جویم به طول ۱۰ کیلومتر و آنتی روستای مارمه به طول ۱/۵ کیلومتر که به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی رسیده بود بازدید کرد و دستور داد نصب روشنایی نقطه ای در تقاطع روستاهای مورد نیاز این شهرستان در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

در پایان این سفر از وضعیت اجرایی قطعه ۳ باند دوم محور لار – جهرم به طول ۲۴ کیلومتر که توسط پیمانکار در حال انجام بود ، بازدید شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین