شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

«بادیگارد» گام دوم بسته سینمایی سال نو سینما دیجیتال لارستان

سینما دیجیتال هنر لار به منظور پیوند شهروندان و سینما و پخش فیلم های روز ایران ، «بادیگارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا را از تاریخ شنبه ۲۸فروردین ماه اکران…

سینما دیجیتال هنر لار به منظور پیوند شهروندان و سینما و پخش فیلم های روز ایران ، «بادیگارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا را از تاریخ شنبه ۲۸فروردین ماه اکران عمومی می نماید.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، این فیلم ساعت ۸ شب ، بلافاصله پس ازاتمام فیلم «من سالوادور نیستم» پخش خواهد شد.

علاقه مندان جهت تهیه بلیط هر دو فیلم می بایست قبل از شروع به تالار وحدت مراجعه نمایند.

«بادیگارد» برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری و بهترین بازیگر نقش اول مرد با هنرنمایی پرویز پرستویی از سی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شده است. «بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین