یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 41
شهردار لار

اِلمان‌های حلوای مسقطی لاری و کباب‌لاری در شهر نصب می‌شود/مجتمع گردشگری 38 هکتاری در ورودی لار احداث می‌شود

شهردار لار از کلنگ‌زنی مجتمع تفریحی و گردشگری ۳۸ هکتاری در ورودی از سمت شیراز خبر داد و افزود: زمین این پروژه خریداری شده و مقدمات آن فراهم شده و بودجه‌ای برای آن تصویب شده و در سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار لار از کلنگ‌زنی مجتمع تفریحی و گردشگری ۳۸ هکتاری در ورودی از سمت شیراز خبر داد و افزود: زمین این پروژه خریداری شده و مقدمات آن فراهم شده و بودجه‌ای برای آن تصویب شده و در سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، اصغر فرودی در نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ در با حضور در جمع مردم در بین نماز به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه خوشبختانه پس از ۶ سال در سال ۱۴۰۲ بودجه شهرداری بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان محقق شد که بالغ بر ۱۱۰ درصد می‌شود، اظهار داشت: برای اولین‌بار تمام مطالبات مردم، پیمانکاران و طلبکاران پرداخت شد و علاوه‌برآن بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در حساب‌های شهرداری لار ذخیره داریم.

وی با اذعان به اینکه با پیگیری های صورت گرفته شهرداری لار پس از ۲۲ سال از درجه ۸ به درجه ۹ ارتقاء یافت که این مهم منجر به اختصاص بیشتر تجهیزات، افزایش بودجه و استفاده بیشتر از اعتبارات دولتی خواهد شد، افزود: این موفقیت با همراهی امام جمعه، شورای شهر، فرماندار لارستان و دکتر افکاری معاون سابق برنامه‌وبودجه استان فارس رقم خورد.

این مدیر شهری با ابراز خرسندی از تحقق بسیاری از کارهای عمرانی شهر لار در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: در این سال بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر لار آسفالت شد، برای اولین‌بار پس از چند سال مجوز ۸۵۰ تُن قیر رایگان گرفته شد، پروژه بلاتکلیف مانده ساختمان جدید شهرداری مجددا شروع بکار شد و تأسیسات آن به اتمام رسید و این قول را می‌دهیم در اواخر امسال فاز اول را به پایان برسانیم تا بتوان شهرداری را به ساختمان جدید منتقل کرد.

شهردار لار از ایجاد سیل‌بند به هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر خبر داد و یادآور شد: پل کوی گاله با همکاری خیرین به اتمام رسید و بنا داریم تا نهضت آسفالت را در شهر لار راه‌اندازی کنیم تا به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه قریب به ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان شهرداری لار تصویب شده و در سال جدید پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: برای این کار دکتر بروجردی، فرماندار، شورای شهر و امام جمعه کمک زیادی کردند و حدود ۱۰ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات تصویب کرده‌ایم و همچنین کمک ۵ میلیارد تومانی برای ساختمان شهرداری در سفر به تهران اخذ کرده‌ایم و بودجه ۱۳ میلیارد تومانی برای بهسازی بافت فرسوده تصویب کردیم که در سال جاری تزریق خواهد شد.

فرودی از اتمام بهسازی خانه تاریخی محمودی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و با اشاره به اینکه عملیات کلنگ‌زنی و ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی مرحوم حاج محمد جهانشاه با مشارکت شهرداری و خیرین و اتمام آن در سال جاری، ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه‌روزی ۱۵ پرونده حقوقی و املاکی به نفع شهرداری مختومه شد و بیش از ۳۰ میلیارد تومان معابر تملک و پول آن پرداخت شد و کلیه قدرالسهم شهرداری از دولت به نمایندگی اداره‌کل مسکن و شهرسازی را اخذ کردیم.

شهرداری لار از خرید یک دستگاه خودروی سنگین ۱۱ تنی خبر داد و با بیان اینکه خرید خودرو آتشنشانی جدید انجام شده و در سال جاری به ناوگان ما ملحق می‌شود، خاطر نشان کرد: نباید از خدمات شبانه‌روزی پاکبان زحمت‌کش غافل شد که شهر را پاک و آراسته نگه داشته‌اند.

وی به انجام بیش از ۱۲۰۰ مورد عملیات امدادی موفق توسط آتشنشانی لارستان اشاره کرد و افزود: ۱۱ هزار صندوق گل فصلی، بهاره، تابستانه و پاییزه انجام شد و ۲ هزار اصله نهال و درخت و پاجوش صورت گرفته است.

فرودی با بیان اینکه در سال گذشته تجربه موفق جشنواره حلوامسقطی‌لاری برگزار شد و بازتاب خوبی در سطح کشور به همراه داشت، گفت: امسال نیز این جشنواره در ایام تعطیلات نوروز برگزار می‌شود.

شهردار لار با برشمردن ترسیم چشم‌اندزها برای سال جدید، تصریح کرد: تحقق بودجه ۲۱۱ میلیارد تومانی که توسط شورای اسلامی شهر لار تصویب شده از اولویت‌های ماست که انتظار داریم با پرداخت به موقع عوارض توسط مردم این بودجه را بتوان افزایش داد.

وی از کلنگ‌زنی مجتمع تفریحی و گردشگری ۳۸ هکتاری در ورودی از سمت شیراز خبر داد و افزود: زمین این پروژه خریداری شده و مقدمات آن فراهم شده و بودجه‌ای برای آن تصویب شده و در سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود.

فرودی با بیان اینکه حداقل ۵ خودروی خدمات شهری خریداری می‌شود، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳، حداقل ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر مختلف شهر آسفات می‌شود و اِلمان‌های حلوای مسقطی لاری و کباب‌لاری در شهر نصب خواهد شد.

شهردار لار به فعال‌سازی واحد سرمایه‌گذاری به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳ یعنی «جهش رشد تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: این واحد در شهرداری فعال شده و در آماده ارائه خدمات می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “اِلمان‌های حلوای مسقطی لاری و کباب‌لاری در شهر نصب می‌شود/مجتمع گردشگری 38 هکتاری در ورودی لار احداث می‌شود”

  1. امامی. از. لارستان. کهن گفت:

    امروزه. در لار ولطیفی شهرداری ها. کارهای. نمایشی. زیادی. انجام. میدهند که چندان. با واقعیت این شهرها نمی خواند

  2. ناشناس گفت:

    المان خروس لاری نیز فراموش نشود

  3. ناشناس گفت:

    اقای شهردار محترم المان حلوا مسقطی و کباب لاری چه مشکلی از مردم برطرف میکند؟!؟! بعضی از کارمندان شما مردم را اذیت میکنند وبه مردم توهین میکنند و شما مشغول نصب المان هستید.کارمندان شما در واحد حقوقی و ساختمان مردم را اذیت میکنند ودر یک جمله مردم را گرفتار کردند

  4. ناشناس گفت:

    آقای شهردار لطفا ورودی های لار را دریابید که از همه واجت تر است. پارک شهر را هم خواهشا از حالت خاکی و ریگی خارج کنید.والا این پارک در شان مردم لار نیست. کار که خیلی زیاده و کم و کاستی های شهر فراوان. امیدورام با برنامه ریزی درست تمامی این معضلات در عرض چند سال مرتفع شود. و لازمه آن هم کار است کار است وکار.

  5. ناشناس گفت:

    خواهشا آسفالت حد فاصل ورزشگاه منیری تا میدان قبله رو در اولویت قرار دهید.

  6. ناشناس گفت:

    اولویت شهرداری در سال جدید باید این موارد باشد:
    ۱.آسفالت خیابانهای اصلی شهر مانند خیابان معلم حدفاصل هتل کوثر تا ۴ راه شهربانی.بلوار دکتر دادمان حد فاصل ورزشگاه منیری تا میدان قبله و خیابان ۴۰ متری اول
    ۲.ادامه پیاده رو سازی از بازار بزرگ تا مجتمع نیلی.و پیاده رو سازی ضلع غربی خیابان معلم
    ۳.زیباسازی و بهسازی و سنگ فرش کردن پارک شهر
    ۴.نصب چراغهای ال ای دی در بلوار ورودی شهر از سمت بندرعباس و سایر خیابان های اصلی شهر.
    ۵.ایجاد روشنای جهت پارک سلامت
    ۶.ادامه پیاده رو سازی از بوستان شهدای گمنام تا انتهای بلوار ورودی پارک

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین