یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص دستگاه خودرو آتش نشانی و کمک بلاعوض به شهرداری لار، در تهران تامین اعتبار شد

تامین اعتبار یک دستگاه خودرو آتش نشانی، ست هیدرولیک نجات و تجهیزات انفرادی آتش نشانی و واریز مابقی کمک بلاعوض سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور ادامه…

تامین اعتبار یک دستگاه خودرو آتش نشانی، ست هیدرولیک نجات و تجهیزات انفرادی آتش نشانی و واریز مابقی کمک بلاعوض سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور ادامه احداث ساختمان جدید شهرداری لار، از نتایج دومین روز سفر کاری اصغر فرودی شهردار لار به تهران بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی شهردار لار در دومین روز از سفر کاری خود به پایتخت، با محمد جوانمردی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار و گفتگو کرد.

تامین اعتبار یک دستگاه خودرو آتش نشانی از محل اعتبارات تخصیصی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و واریز فاز دوم کمک بلاعوض سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور ادامه احداث ساختمان جدید شهرداری، یکی از نتایج دیدار روز دوم این سفر بود.

همچنین در دیدار شهردار لار با کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، ست هیدرولیک نجات و تجهیزات انفرادی نیز به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری اختصاص داده شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اختصاص دستگاه خودرو آتش نشانی و کمک بلاعوض به شهرداری لار، در تهران تامین اعتبار شد”

  1. ناشناس گفت:

    از اقاي شهردار لار تشكر ميكنيم كه براي تامين اعتبار و تجهيزات به تهران سفر مي كنند و همچنين از اقاي فرماندار محترم كه شهردار را همراهي مي كنند.خدا خيرتان دهد.

  2. ناشناس گفت:

    روزنامه وزين ميلاد چرا ديدگاه مردم ناقص و فقط بخش مثبت ان كه تقدير و تشكر بوده منتشر ميكنيد؟!اين روش مغاير با قانون مطبوعات بوده و پيگرد قانوني دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین