شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دستاورد سفر شهردار به تهران؛ از اختصاص خودرو تا درخواست افزایش اعتبارات

شهردار لار از اختصاص سه دستگاه خودرو وَن تا پیگیری افزایش اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

شهردار لار از اختصاص سه دستگاه خودرو وَن تا پیگیری افزایش اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی در روزهای پایانی فروردین ماه به منظور ادامه پیگیری امورات شهر و شهرداری به تهران سفر کرد.

شهردار لار در سفر کاری خود به پایتخت، به طور جداگانه با دکتر سید سجاد انوشه، معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و دکتر محمد جوانمردی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

اختصاص یک دستگاه خودرو ویژه خدمات شهری، اختصاص سه دستگاه خودرو وَن و همچنین تجهیزات امداد و نجات آتش نشانی از مهمترین دستاورد این دیدار بود.

خرید یک دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل درون شهری و افزایش اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری لار از محل ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده هم از موضوعات مهمی بود که در این سفر پیگیری شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دستاورد سفر شهردار به تهران؛ از اختصاص خودرو تا درخواست افزایش اعتبارات”

  1. ناشناس گفت:

    ممکن است بفرمایید وان در شهرداری چه کاربردی دارد.اگر شهرداری از طریق حمل و نقل دنبال درامد است که ایشان در تریبون نماز جمعه در قبل از سال فرمودند که وضعیت مالی شهرداری برای اولین بار بسیار عالیست.خدا برکت بدهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین