دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تجلی بندگی مردم شهر لطیفی در صفوف نماز عید قربان

به گزارش میلاد لارستان؛ نمازعیدقربان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای غنی پور با حضور پرشور برادران و خواهران ولایی در مسجدجامع حضرت امیرالمومنین شهر لطیفی برگزار شد….

به گزارش میلاد لارستان؛ نمازعیدقربان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای غنی پور با حضور پرشور برادران و خواهران ولایی در مسجدجامع حضرت امیرالمومنین شهر لطیفی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غنی پور در خطبه اول نماز عید قربان ضمن توصیه به تقوای الهی و در راس قرار دادن تقوا در همه امور فرمودند این عید بزرگ ابراهیمی که در حقیقت تجلی انسجام اسلامی می باشد بر همه مسلمانان جهان مبارک باد.

وی در ادامه افزود: خداوند در این روز قربانی کردن را برای همه ما سنت قرارداده است و منظور از قربانی کردن هم فقط ظاهر امر نیست بلکه حاصل از سرّ درون است و آن،قربانی کردن نفس اماره است،همچنان که حضرت ابراهیم خلیل هم درچنین روزی همین کار را انجام دادند و حاضر به قربانی نفس و تن به قربانی تمامی هستی خویش دادند ، لذا فلسفه عید قربان ، قربانی کردن نفس های اماره به پای عشق می باشد.

غنی پور بیان داشت :  اعیاداسلامی علاوه برنشاط و شادابی دارای فرصت های مناسبی است که بایدمغتنم شمرد.

امام جماعت مسجدجامع شهرلطیفی درخطبه دوم نمازعیدقربان به مسایل روز و سیاست های پیش روی جهان اسلام پرداخت و ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره بین المللی حج به تشریح سه موضوع مهم این پیام که متشکل از “اتحادمسلمانان” فلسطین” و “تفاوت میان اسلام ناب واسلام آمریکایی” بود،پرداخت .

و افزود که همگان از هر مذهب و قومی باید همگام با مقام عظمای ولایت ،وحدت و اتحاداسلامی را حفظ نمایند و اگرشخصی تحت لوای شیعه یا سنی به اتحاد مسلمانان ص مه ای بزند و باعث تفرقه بین آنان شود این دسته افراد طبق کلام رهبری اسلامشان را از آمریکا و انگلیس گرفته اند و قصد واقعی آنان کشتارمسلمین است به دست خودشان.

وی در خصوص گروهک های تکفیری داعش نیز اظهار داشت :  داعش دست نشانده خود آمریکا و کشور های غربیست و اگر چنین نبود پس چرا در اولین تعرض آمریکا به خاک عراق ،ب جای مواضع داعش مقر نظامی ارتش عراق را بمباران کردند و یقینا آمریکا به فکر چاره ای برای استقرار دوباره نیروهای خود درعراق است.

خطیب نمازعیدقربان شهرلطیفی دربخش پایانی خطبه دوم ضمن تبریک فرارسیدن دهه جشن ولایت علوی واکمال دین نبوی،ازهمه مردم ولایتمدار این شهر خواست که درتمامی برنامه های ستادبزرگداشت عید غدیر شرکت نماید و غدیر را عاشورایی برگزارکنند.

وی درپایان ۱۳مهرماه روزنیروی انتظامی رابه همه دلاورمردان سبزپوش سخت کوش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و برای تمامی خدمتگزاران خدوم این نظام اسلامی ازدرگاه خداوند طلب عافیت وسربلندی نمود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین