چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

جشنواره حلوا مسقطی‌لاری با حضور شخصیت‌های ملی و استانی برگزار می‌شود

شهردار لار در آستانه برگزاری سومین جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان گفت: این جشنواره یک رویداد مهم فرهنگی در سطح شهرستان دانست. به گزارش میلاد…

شهردار لار در آستانه برگزاری سومین جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان گفت: این جشنواره یک رویداد مهم فرهنگی در سطح شهرستان دانست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی که در آستانه برگزاری سومین جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان، در جمع صنف قنادان سخن می گفت، این جشنواره را یک رویداد مهم فرهنگی در سطح شهرستان دانست و افزود: برگزار کنندگان این جشنواره در سال های گذشته کار خوب و تاثیر گذاری انجام داده و باید این رویداد مهم را بیش از پیش پیگیری و تقویت کنیم.

وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره در سال های گذشته گفت: امروز این جشنواره در سطح ملی در حال برگزاری است و ما به عنوان برگزار کننده این رویداد مهم فرهنگی باید کاری کنیم که این جشنواره در سطح ملی دیده شود.

شهردار لار، جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان را دارای آثار و پیامدهای بسیار خوب در زمینه های مختلف دانست و گفت: یکی از این پیامدها در زمینه اقتصادی است. در علم اقتصاد گفته می شود که تبلیغات هزینه نیست و نوعی سرمایه گذاری است و هر چه بتوانیم حلوا مسقطی لاری که یک بِرَند محسوب شده را در سطح کشور و دنیا تبلیغ کنیم، موجب رونق اقتصادی در سطح شهر و منطقه خواهد شد.

این مدیر شهری، دومین تاثیر این جشنواره را در بُعد فرهنگی دانست و افزود: در این جشنواره شخصیت های کشوری، استانی و شهرستانی و میهمانان متعددی از اقصی نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت که این موضوع به لحاظ تبادلات فرهنگی می تواند نتایج و اثرات بسیار خوبی برای منطقه داشته باشد.

فرودی با بیان اینکه مهمترین تاثیر این جشنواره در حوزه سیاسی است، گفت: هر چه بهتر و بیشتر بتوانیم جشنواره ها را در سطح ملی و یا استانی برگزار کنیم، در حوزه سیاسی پیامدهای خوبی را برای منطقه به دنبال خواهد داشت.

شهردار لار، در ادامه؛ حمایت همه جانبه خود و مجموعه مدیریت شهری را از این جشنواره اعلام کرد و گفت: همه نهادها باید برای اجرای این جشنواره در سطح ملی تلاش و همکاری کنند.

وی از پیگیری فرماندار ویژه لارستان، اعضای شورای اسلامی شهر لار و معاونت فرهنگی شهرداری در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی تقدیر کرد و انجام برنامه های فرهنگی با هدف معرفی شهر و منطقه در سطح ملی را از جمله وظایف شهرداری دانست.

فرودی ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی یکی دیگر از پیامدهای این جشنواره است و در روزهای برگزاری، شاهد شور و نشاط خاصی در سطح شهر خواهیم بود که به دنبال آن اثرات نشاط اجتماعی را خواهیم دید.

شهردار لار تصریح کرد: برنامه ای که نشاط اجتماعی و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد در کاهش حوادثی همچون تصادفات رانندگی هم تاثیر گذار خواهد بود.

این مدیر شهری گفت: باید کاری کنیم که مسقطی لاری از جنبه داخلی و شهرستانی خارج شده و جنبه ملی به خود بگیرد و شاهد رونق این محصول در کشور باشیم.

این مسئول، بر نصب اِلمانِ حلوا مسقطی لاری در سطح شهر تاکید کرد و گفت: مقدمات این کار انجام شده و صنف قنادان هم باید در طرح و اجرای آن همکاری کنند.

در این جلسه، احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه لارستان، محسن زارع معاون فرهنگی شهردار لار، زارع پور سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان و فرج پور رئیس اتاق اصناف هم حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “جشنواره حلوا مسقطی‌لاری با حضور شخصیت‌های ملی و استانی برگزار می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي شهردار خودتان مسخره كرده ايد ويا مردم؟؟!! اينگونه جشنواره مال زماني است كه كارهاي مهم خود مانند كارهاي زيربنايي شهر انجام داده ومهمتر اينكه كاركنان شهرداري هركدام وظايف قانوني خود درست انجام ميدهند وبه مردم توهين نمي كنند وشهرداري سروسامان گرفته است؛دراين زمان ميتوانيد نه تنها جشنواره حلوا مسقطي بلكه جشنواره خروس هم برگزار كنيد؛ وخواهشي داريم از روزنامه ميلاد كه اين موضوع را منتشر كنيد

  2. ناشناس گفت:

    اقاي شهردار محترم حضرت عباسي يك روز هم خبرنگاران را به دفتر خود دعوت كنيد براي اطلاع رساني اجرا يك طرح زيربنايي شهرقديم.جنابعالي تابحال فقط جشنواره برگزار كرده وجلسات تبليغاتي راه انداختيد. البته ببخشيد شفاف صحبت مي كنيم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین