دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جزئیات برنامه‌های جشنواره حلوا مسقطی‌لاری اعلام شد

شهردار لار و دبیر سومین جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان اعلام کرد: اقدامات لازم برای برگزاری این جشنواره به مدت سه روز در شهر لار انجام…

شهردار لار و دبیر سومین جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان اعلام کرد: اقدامات لازم برای برگزاری این جشنواره به مدت سه روز در شهر لار انجام شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، اصغر فرودی بیان کرد: این جشنواره برای سومین سال است که در لار برگزار می شود و امسال با برنامه های شاد و متنوع پذیرای میهمانان و همشهریان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در قالب جشن عیدانه برگزار می شود، افزود: چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ با برپایی نمایشگاه حلوا مسقطی لاری و خوراک رمضان لارستان این جشنواره آغاز به کار می کند و در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز با برنامه صحنه ای در قالب جشن عیدانه با حضور مقامات استانی و کشوری ادامه خواهد یافت.

شهردار لار افزود: نمایشگاه در ۲۸ غرفه شامل حلوا مسقطی و غرفه صنایع دستی، اغذیه، نان، شیرینی محلی لارستان و سیاه چادر عشایری برپا می شود و در فضای نمایشگاه همزمان پخت حلوا مسقطی لاری نیز در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

سید کامران علوی، مدیر روابط عمومی شهرداری لار و روابط عمومی سومین جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و گردشگری خوراک رمضان لارستان نیز گفت: اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی توسط گروه های هنری از شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز، ویدئو کلیپ، اجرای نمایش بَ بَ یعقوب، معرفی و نحوه تهیه حلوا مسقطی لاری از دیگر برنامه های برگزاری جشنواره است.

وی افزود: با توجه به طرح خواهر خواندگی، مدیرانی از مجوعه مدیریت شهری از یزد، قشم و بندرعباس و همچنین لارستانی های مقیم در کشورهای حوزه خلیج فارس و مقیم در مرکز استان فارس و دیگر استان ها در این عیدانه حضور خواهند داشت.

طبق اعلام مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در مهرماه سال گذشته، نمایشگاه و جشنواره حلوا مسقطی لارستان در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسیده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین