سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

وعده رفع مشکلات تالار وحدت و پلاتو استاد جمالی شهر لار

  اشکالات فنی تالار استاد جمالی هنرستان هنرهای زیبا لارستان و تالار بزرگ وحدت مرتفع خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و…

 

اشکالات فنی تالار استاد جمالی هنرستان هنرهای زیبا لارستان و تالار بزرگ وحدت مرتفع خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به دنبال سفر یک روزه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به لارستان، تالار استاد جمالی هنرستان هنرهای زیبا لارستان و تالار وحدت و ساختمان اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد با حضور کارشناس تاسیسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشکالات فنی سامانه های صوتی و نور تالار ها و مشکل یکپارچگی پنجره های اتاق اداره مرتفع شود.

در این روز همچنین حمیدرضا قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از هنرستان دخترانه هنرهای زیبا لارستان بازدید کرد و با هنرآموزان و مسولین اداره آموزش و پرورش و جمعی از هنرجویان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت. در این دیدار مسایل و موضوعات مختلفی پیرامون اولین سال فعالیت هنرستان مطرح شد و مقرر گردید با همکاری و مساعدت اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، تلاشی مضاعف در بهبود شرایط و تجهیز هنرستان برای سال جدید تحصیلی، فراهم آید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت، تمام امکانات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار هنرستان است و اگر اداره آموزش و پرورش توان در اختیار قرار دادن فضایی با وسعت بیشتر را داشته باشد، می توانیم جهت رفاه حال دانش آموزان و افزایش تعداد آنها و ارایه خدمت بیشتر به شهرهای همجوار، از آن فضا استفاده کنیم.

در این دیدار که عبدالحمید اخوان ریاست محترم اداره آموزش و پرورش لارستان نیز حضور داشت، همکاری اداره آموزش و پرورش با هنرستان هنرهای زیبا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را تمام و کمال دانست و افزود همچنان در کنار هنرجویان خواهیم بود و تلاش خود را برای رفاه آنها به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دیدارهای جداگانه ای با هنرمندان و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و فرماندار ویژه لارستان داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین