شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حسین‌زاده خواستار ارتقاء ادارات ارشاد لارستان، جویم، گراش و اوز شد

در دیدار  حسین‌زاده با وزیر ارشاد، خواستار ایجاد اداره فرهنگ در «جویم» و اداره کل در «لار» شد و گفت: ارتقای نمایندگی‌های «گراش» و «اوز» و تکمیل مجتمع «خنج» نیز…

در دیدار  حسین‌زاده با وزیر ارشاد، خواستار ایجاد اداره فرهنگ در «جویم» و اداره کل در «لار» شد و گفت: ارتقای نمایندگی‌های «گراش» و «اوز» و تکمیل مجتمع «خنج» نیز مطرح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده صبح روز دوشنبه (۲۱ فروردین ۱۴۰۲) به ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همسایگی ساختمان مجلس شورای اسلامی رفت و با دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دیدار و گفتگو کرد.

وی در آن دیدار با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری جنوب فارس و هنرمندان و گروه‌های فرهنگی و هنری بسیاری که در این خطه فعالیت دارند، خواستار حمایت جدی آن وزارتخانه از هنرمندان، جشنواره‌های فرهنگی و هنری و هیات‌های مذهبی شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی همچنین از دکتر اسماعیلی دعوت کرد تا سفری به حوزه انتخابیه داشته باشد که این درخواست مورد استقبال وزیر قرار گرفت.

در ادامه این دیدار مهمترین مسائل و مشکلات هر شهرستان بیان شد که حسین‌زاده درباره «لارستان» گفت: کمبود بودجه و نیروی انسانی و عدم برخورداری از ساختمان اداری مستقل از مهمترین مشکلات این شهرستان است و درخواست می‌شود تا ضمن ارتقا اداره فرهنگ و ارشاد لارستان به اداره کل، هنرستان هنرهای زیبا در این شهرستان ایجاد شود.

وی در خصوص مهمترین نیازمندی‌های شهرستان «خنج» نیز عنوان کرد: تامین امکانات و تجهیزات مجتمع فرهنگی هنری خنج، افزایش نیروی انسانی و حمایت از جشنواره مولودی‌خوانی مهمترین خواسته‌های این شهرستان است.

ثبت جشنواره رضوی در جشنواره‌های ملی، ارتقای نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره، اختصاص بودجه و تجهیزات برای بازسازی سینما فرهنگ، تامین نیروی انسانی نمایندگی و اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی از درخواست‌های نماینده برای شهرستان «گراش» بود.

حسین‌زاده در رابطه با شهرستان «اوز» نیز از دکتر اسماعیلی خواست تا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره ارتقا یابد. سالن همایش و نگارخانه نیز در ساختمان اداری که توسط خیرین ایجاد شده است، ساخته شود.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی همچنین از وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی خواست تا اداره یا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان تازه تاسیس «جویم» ایجاد شود.

حمایت از حوزه کتاب و کتابخوانی و اختصاص کتاب‌هایی نفیس برای حوزه انتخابیه از دیگر درخواست‌های مهندس حسین‌زاده بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین