یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی به زودی تقدیم مجلس می‌شود

  وزیر کشور از تقدیم لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی در آینده نزدیک به مجلس خبر داد و گفت: تشکیل استان کرمان جنوبی در کمیسیون‌های دولت تصویب شده است. به…

 

وزیر کشور از تقدیم لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی در آینده نزدیک به مجلس خبر داد و گفت: تشکیل استان کرمان جنوبی در کمیسیون‌های دولت تصویب شده است.

به گزارش میلاد لارستان، احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره تشکیل استان کرمان جنوبی، گفت: بحث تشکیل استان کرمان جنوبی مطرح و به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شده است و آن‌ها نیز این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مصوب کردند.

وی افزود: این مصوبه باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و در زمان و شرایط مناسب آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نهایت به مجلس ارسال می‌کنیم تا ان‌شاءالله در مجلس تصویب شود.

وزیر کشور از تقدیم لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی در آینده نزدیک به مجلس خبر داد و گفت: تشکیل استان کرمان جنوبی در کمیسیون‌های دولت تصویب شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی به زودی تقدیم مجلس می‌شود”

  1. لاری. بازنشسته فرمانداری گفت:

    در استان کرمان رقابتی چندان با شهرستان جیرفت برای مرکزیت. استان. کرمان. جنوبی وجود. ندارد بنابراین دولت هم برای. ایجاد. استان جدید. با ۷. شهرستان. جنوبی کرمان. در صدد ایجاد. استان کرمان جنوبی. است. در حالیکه. این شرایط. در استان فارس. وجود. ندارد واجماعی. در شهرهای. جنوبی فارس. دیده نمیشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین