جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

درجه شهرداری عمادشهر از ۱ به ۴ ارتقا یافت

شهردار عمادشهر گفت: درجه شهرداری عمادشهر از ۱ به ۴ ارتقا یافت. به گزارش میلاد لارستان، مهرزاد ارجمند مزیدی در گفت‌وگو با  صدای صحرا اظهار کرد: ارتقای درجه شهرداری‌ها به…

شهردار عمادشهر گفت: درجه شهرداری عمادشهر از ۱ به ۴ ارتقا یافت.

به گزارش میلاد لارستان، مهرزاد ارجمند مزیدی در گفت‌وگو با  صدای صحرا اظهار کرد: ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (۱) آئین‌نامه «حقوق و مزایای شهرداران» مصوب یکم تیرماه ۱۳۷۰ هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که در نامه شماره ۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹ به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده است، انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته است، می‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

شهردار عمادشهر خاطرنشان کرد: ارتقای درجه شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذی‌ربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه‌بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های این سازمان انجام می‌شود که شهرداری عمادشهر از درجه یک به درجه چهار ارتقا یافت.

وی تصریح کرد: افزایش و تحقق بودجه مصوب شهرداری و تلاش‌های شهردار و کارکنان شهرداری و شورای اسلامی در ارتقای درجه این نهاد مؤثر بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درجه شهرداری عمادشهر از ۱ به ۴ ارتقا یافت”

  1. کارمند بومی گفت:

    قابل توجه مسولان اوز. وشهردار اوز. شهرداری اوز. درسال ۱۳۳۴ تاسیس شده است و دومین شهرداری. بعداز. لار. در منطقه. جنوب فارس. است. متاسفانه. درجه آن کماکان ۶. است و همچنان درجا می زند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین