سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 41

دیگ بخار برای بیمارستان امیدوار به اوز رسید

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تجهیزات ۱۳ میلیارد ریالی دیگ بخار برای بیمارستان امیدوار به اوز رسید،‌ گفت: اعتبار این تجهیزات از محل دولتی تامین شده است….

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تجهیزات ۱۳ میلیارد ریالی دیگ بخار برای بیمارستان امیدوار به اوز رسید،‌ گفت: اعتبار این تجهیزات از محل دولتی تامین شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، مجموعه علوم پزشکی لارستان در راستای بهسازی و بازسازی این مرکز درمانی برنامه ریزی ها و اقدامات موثری انجام داده که خرید و تامین دیگ بخار یکی از این اقدامات است.

دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در این خصوص اظهار داشت: تفاهم نامه خرید دستگاه دیگ بخار از ماهها پیش منعقد شد که علی رغم تاخیر رخ داده از سوی پیمانکار، بالاخره با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی خریداری و پس از بارگیری، صبح امروز به بیمارستان اوز تحویل داده شد.

وی افزود: بویلر بخار افقی با گنجایش ۳۰۰۰ کیلوگرم بر ساعت به همراه دو سختی گیر رزینی اتوماتیک، یکی از به روز ترین ها در نوع خود است که با دارا بودن قابلیت سختی گیری آب، می تواند آب مورد نیاز برای بخش های متعدد بیمارستانی را تامین کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیگ بخار برای بیمارستان امیدوار به اوز رسید”

  1. قابل توجه مسولین. علوم پزشکی. لارستان گفت:

    خیران ونیکوکاران. شهرستان. اوز. به صورت. ماهانه وهفتگی. از طریق. انجمن خیریه. بیمارستان. او ز کمکهای. نقدی. و تجهیزات. بیمارستانی. را به. بخشهای. مختلف. این. بیمارستان. اهدا. وگمک‌میکنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین